Gjest Sekretøsa Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Vi damer må jo søke en god tid i forveien, men er det sånn for far? Når jeg snakket med de på Nav,så sa hun bare "Jaja, dere bare sier ifra når far skal ha permisjon, så ordner vi det derfra". Hvor lang tid i forveien må far søke?? IKKE fedrekvote altså )
Sjefsmegga Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Er ikke det 2 mnd før? Synes de sa noe om det da vi snakka om tidskonto...vurderte det en periode.
___ Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 NAV trenger ikke beskjed lang tid i forveien, men arbeidsgiver skal varsles i god tid. Husker ikke riktig hvor god tid, men lurer på om det er 1 eller 2 mnd.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Satser på at det er 1 ) Eller at han kan jobbe hjemmefra den siste mnd )
___ Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Hvis fars arbeidsgiver sier det er OK kan far gå ut i permisjon på 1 dags varsel.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Takk! Var igrunn det jeg ville høre ;o) Hehe. Han kan jobbe hjemmefra dersom behovet melder seg, så det skal vel gå bra Da er det bare og vente på studiene mine! Wihi
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Så mye for og stresse dere med spm, far har spurt på jobb, og det var 2 uker )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå