en på vei *utklekket:)* Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Har en sønn på 8 år sammen med min x. Har ikke vært sammen de siste åra fordi han var en dust som kun klarte ta hensyn til seg selv. Mannen er 40 år,har en lønn på over 700.000 og sitter med to leiligheter hvor den ene blir leid ut. Han juger til nav ang lønn slik at han ikke betaler mer enn han må,i dag 2340 kr. Og nå har han faen meg sitti å prata med min sønn om hvor teit mamma er som tar penga til pappa. Prøvde å forklare min sønn hvordan det var men han hører jo bare at mamma er dum og at det er jeg som bestemmer hvor mye penger jeg skal ha. Gud bedre hvor frustrert man kan bli. Jeg er så lei av å bli satt i dårlig lys hver gang han har samvær med sin sønn,og nå vil han ha 50 deling. Samarbeid og kommunikasjon er vel ett must da?? Er så lei egoistiske menn som ikke klarer å tenke på andre enn seg selv. Ble litt langt da,måtte bare få ut litt frustrasjon.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Huff, dette hørtes ikke bra ut! Sånn har alltid min pappa også vært. Han ville jeg skulle skrive opp hva jeg fikk av mamma pr. mnd så han kunne rekne ut om jeg fikk alle pengene han måtte bidra med... Han syntes det var grusomt at han ksnskje betalte mat til min halvbror og min stefar. Pappaen min vurderete nesten å si opp jobben og gå på trygd bare fordi han ikke ville betale fullt:-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Pappaen min kjørte rettsak mot mamma for å få delt foreldrerett. Han hadde mye mer penger og bedre advokater enn henne, og vant dermed rettssaken. Dermed slapp han å betale bidrag, mens hun måtte ha to jobber for å klare seg (dro klokka 8 og kom hjem 23). 50/50 omsorgen varte vel et helt år før han stakk av... Så i realiteten ordnet han det sånn at vi ikke så mammaen vår i det hele tatt i ungdomsårene, samt at vi hadde ekstremt dårlig økonomi. Takk for den pappa, alt sammen bare fordi en mann i pur egoisme må ødelegge for hun som ikke orker å være kona hans lenger.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Du er kun intressert i å ha hovedomsorgen for pengene? Ungen har tross alt 2 foreldre, og har krav til å være like mye hos begge.
en på vei *utklekket:)* Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 Hva slags bullshit er det da?? Det er han som vil ha 50 deling fordi han skal slippe å få betale. Bidraget kunne jeg vært foruten hvis jeg kunne bedt hele mannen ryke og reise. Men når en far setter seg selv først hele tiden,lover alltid til gutten men aldri holder samt oppfører seg som en 16 åring kan man ikke komme og snakke om krav. Jeg hadde gladlig hatt 50 deling hvis det gikk ann å kommunisere med mannen,men ungen får gjøre nøyaktig som han vil og blir forlatt til seg selv hele tiden. Det trenger faktisk ikke noen som helst 8 åring. At pappa skal sove til 15 fordi han var på fylla med babycall og ungen i ett annet hus. Funker ikke sånn,da er du mer unge enn far da.
en på vei *utklekket:)* Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2008 Og hvor står det egentlig i innlegget at jeg ville ha hovedomsorg pga bidraget?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Hvorfor så viktig å få frem hvor mye far tjener da? Han har like nye rettigheter som deg. Og ja, det er synd han prater nedsettende om deg til deres sønn. For det hjelper ikke på akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå