Gå til innhold

hjelp(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte skal veene komme før jeg ringer føden?? er andregangs fødene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at man skal ringe når det er 5 min mellom og de varer ca 1 min... Men jeg kjenner at når min dag først kommer, så tror jge nok at jeg ringer litt før den tid! Og du som er andregangs... det kan jo gå litt raskere enn normalt også??

Er du igang??

Skrevet

jeg trur det, husker ikke så masse fra første gang selvom det var i 2006, men har fått en liten blødning pluss noe jeg tror jeg veer men, vente litt før jeg ringer føden, for vondtene kommer bare tre fire ganger i timen ennå.. så jeg har sendt sambo på jobb faktisk.. hehe

Skrevet

He he, ja , han kan jo bare komme hjem igjen om det skulle være alvor :-)...Spennende da! Når er termin da?

Jeg har termin neste lørdag, og våknet med vondt idag kl 6. Kom tilbake 0625, og jeg har ventet i spenning ever since....me nå ser det ut til at det er like greit å gå å legge seg igjen....for nå er jeg helt fin! er det ikke typisk??

Skrevet

er gørr kjedelig å sitte å vente på når vondtene skal komme igjen.. jeg hadde termin om mandagen, så er tre dager over.. håper det endelig er igang nå.. gå ut å gå meg en tur når det lysner tenkte jeg.. hehe.. trur ikkejeg får sove så blir uaktuelt å legge seg.. har spilt play station siden fire selv jeg.. huff.. deilig når det blir over:)

Skrevet

Hehe, har blitt mye playstation på meg i det siste også....

jaja, de kommer tilslutt!

Jeg skal forsøke å få en time til på øyet jeg... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...