tertilus Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Har så lyst til å finne roen og sove en hel natt for en gangs skyld..
Nybakt_mamma=) Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Nei, jeg er som vanlig våken på denne tiden =) Jeg legger meg alltid tidlig, men må alltid stå opp igjen, enten for å gå på do, spise eller hente mer vann.. Så nå har jeg spist nattmaten min, og skulle egentlig legge meg igjen etter planen, men jeg vurderer en brødskive til........
tertilus Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Godt det er flere av oss! Har termin 12. feb. Dere da?
Katharina88*Angelica08 Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Har ul termin 5 April og Mens termin 29 Mars.. Så jeg venter i spenning. Får ei lita jente vi da, gleder oss så sykt. Er førstegangs..
tertilus Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2008 Ja, dette er veldig spennende! Vi vet ikke kjønnet og er også førstegangs. Hvor skal du føde?
Nybakt_mamma=) Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 jeg har termin 23feb, får en gutt =) førstegangs jeg også
Nybakt_mamma=) Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 godt gjort å klare å vente med å finne ut kjønnet! =) jeg bor i tr.heim jeg, så skal føde på st.olavs.. men jeg må på vending snart da, for luringen min ligger i seteleie :S Hva med deg?
tertilus Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. januar 2008 Ja, ikke skjønner jeg hvordan jeg har klart å holde ut akkurat det å ikke vite kjønnet.. JM så det ikke på UL og etter sterke ønsker fra samboer har vi ikke tatt bestilt en ny. Men, skal vi ha barn nr. 2 SKAL jeg bare vite det altså!!! Jeg skal føde på Ullevål. Kjipt at bebisen ligger i sete da. Ingen mulighet for at den kan snu seg selv??
Nybakt_mamma=) Skrevet 24. januar 2008 #12 Skrevet 24. januar 2008 jeg er 36uker på vei i morgen, og han har ligget sånn her så lenge jeg kan huske., så jordmor sier at det er liten sjans for at han skal snu seg selv.. men får bare krysse fingrene for at legene klarer det =) Det blir jo kjempe spennende for dere da =) Men nå måå jeg prøve å sove, kommer en elektriker her i morgen tidlig, så må prøve å få noen timer på øyet. Nattaklem fra meg
tertilus Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. januar 2008 Lykke til! Får lese litt i Kamille som kom i dag. Nattaklem tilbake.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. januar 2008 #14 Skrevet 24. januar 2008 Joda våken her og vettu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå