Gå til innhold

Burde sove nå, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner på kroppen at TR kommer for fullt i morgen. Har nå prøvd 1/2 år uten å lykkes. Det er mange av dere andre som har prøvd mye lenger, må beundre optimismen til flere av dere! Jeg blir 38 år til sommeren så klokken tikker.....Har 2 barn fra før, 12 og 16 år. Har mange tanker i natten, men bør vel helst gå og legge meg. Lykke til alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har mange fruktbare år igjen - bare vent og se :-) Er selv 39 og ca 8 uker på vei nå - fyller 40 like etter termin. Og mange som er eldre enn oss her inne - gravide blir de også! Så stå på - ikke gi deg - det skjer nok før eller senere. Masse lykke til :)

Skrevet

Har tanta kommet? Håper ikke det. Kan være noe annet vet du :)

Masse lykke til... Jeg har ei snuppe på 2 år, fyller selv 37 til våren (hjelp), og har prøvd på nr. 2 i 19. pp snart nå! Men gir meg ikke enda!

Vi får krysse fingre og tær for at alt går bra :)

Klem

Skrevet

Det var nok tanta som kom. Men det var like greit for da kan jeg vaksinere meg og bestille sydentur til sommeren :-) Må prøve å se det positive!

Har egentlig mest lyst til å sette inn igjen spiralen, det var så utrolig "smertefritt". Nå har jeg vont når jeg har mensen og vondt når jeg har eggløsning og gjerne fryktelig ømme bryst innimellom.

Er det rart en grubler litt om natta :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...