Gå til innhold

Langt til føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt unna føden bor dere, og har dere jordmorberedskap hele døgnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt over en time til føden. Jordmoren i kommunen bor langt unna, så hun har mye mer enn en time hit. Hun har kontor dag en dag i uken (når det er flere gravide her), på helsesenteret i bygda her.

Skrevet

Jeg har 12 mil til føden sånn ca. Det finnes jordmor her jeg bor men kun på dagtid under ukene.

Skrevet

Jeg har 5-10 min å kjøre til føden,bor i Stavanger,kan være at jeg flytter før jeg føder,men kommer nok ikke til å ha mer enn 30 min til føden uansett.

Skrevet

Jeg har 10 min gåavstand og 2 min med bil ca. :)

Skrevet

En time ca til føden fra her jeg bor.

Har jordmor her men bare på dagtid...

Skrevet

3 timers kjøring til føden, men har JM i kommunen som følger med deg i bilen om hun har vakt...

Skrevet

Ca 2,5 timar til nærmaste fødestove her.

Jordmorberedskap heile døgnet har me ikkje.

Skrevet

5 minuter med bil!! Har jordmor på vakt som kommer vid behov, ingen lege!! Men hvis jeg må på sykhus så tar det 1,5 timme med bil...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet
Litt over 1 time til føden her også. JM her er på kontoret 3 dager i uka så tviler på at vi har jordmorberedskap....
Skrevet

Eg ser nesten inn på fødeavdelinga...

Tror eg skulle klart å kaste ein stein bort=D

Så eg trenger ikke dra før hode står i åpningen =P

Skrevet

ca ti minutter å gå vil jeg tro....sannsynligvis raskere enn å kjøre siden vi slipper å finne parkering..

Skrevet

Har ca 1 time til føden, og jordmor er på helsestasjonen på dagtid hver onsdag og fredag...Vet det er maaaaange som har det værre, men synes det er litt langt/dårlig dekning, hvis noe skulle skje feks. en mandag kveld:-( Er annen gangs, så er ikke såå stresset...men alikevel...

Skrevet

Jeg får vel knalle til med 4 timer, jeg da... Så håper jeg kjenner det begynner å skje ting i god tid.

Skrevet

Det tar ca 15 minutter å gå til føden herfra. Jordmorvakt hele døgnet:)

Skrevet

Jeg har 17 mil til føden. Det finnes jordmor her jeg bor men kun på dagtid på ukedager.

Skrevet

Har 15-20min å kjøre til føden, og må innrømme at det er betryggende!

Skrevet

Er en 20 -30 min å kjøre, kommer an på tid på døgnet.

Men til det sykehuset skal jeg ikke denne gang.

Så ender med å kjøre i 1.5 til 2 timer, kommer an på hvor mye mannen bryter fartsgrensa, he he.

Skrevet

Jeg HADDE 1 min å gå, men nå har øvrig hold bestemt at fødeavdelinga skal være STENGT i sommerferien.

Så da er det plutselig et par timer med bil. VELDIG SKUFFENDE!

Skrevet

En time ca til føden, og ca tjue minutter til vakthavende jordmor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...