Gå til innhold

Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli litt sånn smålei nå.. Jeg har alltid hatt et innmari bra immunforsvar, aldri, aldri, aldri syk.. SIden 2004 har jeg hatt en fraværsdag, det var når jeg var gravid.. Jeg har alltid vært normal i vekten, og når jeg ble gravid veide jeg 56 kilo, og fordi om jeg klagde den gagnen, ser jeg at jeg burde vært veldig fornøyd med det!!

JEg gikk opp 15 kilo under svangerskapet, men etter fødselen har vekten bare gått nedover.. To måneder etter fødselen hadde jeg gått ned 23 kilo, og den vil bare ikke opp igjen!!

Gutten min er 16 måneder nå, og vekten har gått ned til 47 kilo. Det er så innmari frustrerende, for jeg vil tilbake til utgangspunktet mitt, og jeg spiser bra, jeg spiser mange ganger om dagen, jeg spiser MASSE, jeg spiser masse godteri, jeg er jo et matvrak.. Men likevel går jeg ned, og jeg har mistet alle formene mine..

Jeg blir så sint når folk kommenterer det også, fordi jeg vil ikke være sånn..

Og i høst startet formen å slantre også.. Siden september har jeg hatt øyekatarr fire ganger, halsbetennelse tre ganger, jeg har følt meg HELT utslitt, og jeg fryser så innmari og plutselig en dag begynte beina mine å skjelve, ryggen ble svak, jeg fikk feber, ble kvalm, og orket ikke å stå oppreist, trodde jeg skulle svime av.. dette har skjedd ett par ganger, og jeg føler meg helt elendig..

Jeg var hos legen for ei lita stund siden, hadde feritinmangel, men det var alt, og jeg tar jern og multivitamin nå, og spiser som sagt bra..

Jeg begynner å bli litt bekymret nå, for jeg er aldri syk, nå er jeg konstant dårlig.. har klart å holde meg på jobb heldigvis, for jeg føler jeg må det siden jeg begynte i ny jobb i sommer..

Jeg har mye energi til gutten min da, merkelig nok, ting går i ett når han er våken, så det går veldig bra å henge med tempoet hans=)

Han er en veldig aktiv gutt som ikke sitter mye rolig, heldgvis, for da får man masse av aktivitet, og ikke så mye tid til å tenke på at man er sliten og dårlig!

Noen som har noen gode råd her, eller som sliter med det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok han prøve av stoffskiftet ditt. Høres ut som du har høyt stoffskifte.

Skrevet

Gjør det det? Litt pinlig, men jeg har ikke peilig på hva det er jeg, har lest noe om det en gang, men vet liksom ikke hva det går ut på, om man kan gjøre noe med det osv..?

Skrevet

kan høres ut som stoffskiftet ja. Les linken og se om du kjenner deg igjenn. Om du gjør det be legen din ta blodprøve, kan påvises ved hjelp av det..

Skrevet

Hm, hvilken link? Tusen takk, setter pris på at du svarte meg=)=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...