Gå til innhold

Sterk urinlukt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

Jente 4 mnd...lukter sterkt av urinen imellom, hva kommer det av? er spesielt etter natta, da går det ofte 10-12 timer før ny bleie. Hun er ikke sår eller noe, så bytter 8-9tida når vi står opp! Kan det være UVI? allmenntilstanden hennes er finfin! så små barn som bare får MM skulle vel ikke få for lite væske? er jo mye urin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du prøvd å gi henne litt vann? det fikk eg beskjed om hos hs.. gav henne litt vann på ettermiddagen. det hjalp for lukta, men hun tisset litt mer.. eller hva med å skifte bleie i senga hennes før du legger deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss hun får for lite væske så er urinen litt mørk i fargen.. men mi lukter og "surt" når eg skal skifte om morgonen.. men viss du vasker/bader henne. det kan jo hende det ligger urin mellom sprikkene rett med låret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skifter av og til nattestid ifm mating, men usikker på om det ble bedre. Ikke lyst vekke henne for skifte heller...forstyrre søvnen! Ga henne litt vann i kveld...hun grein på nesen, men drakk nå litt! kan MM-barn behøve vann altså??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI igjen....fargen er fin! skal sjekke mellom valkene:) virker ikkenoe plaget ellers hadde eg løpt til legen...virker som pga lang tid mellom forrige bleieskift...

 

Men gir dere vann?? hvor mye? hun har ikke fått noe fastføde enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg har gitt vann fra hun var 4uker.. ingen unger har vondt av vann, så tenkte eg det var lurt og venne hun til det tidli.. gir 20-50ml vann til dagen ca.. er noen dager vi ikke gir vann og.. (koker vannet først og kjøler ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...