Gå til innhold

Har dere (hatt) en elsker/pulevenn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde det da jeg var singel. 2 stk. Ikke på samme tid da, en her og en på mitt nye hjemsted.

 

Møttes bare for å pule.

 

Syns det er ganske ok bortsett fra at jeg alltid blir forelsket og blir sittende igjen som den sårede part. Er det bare vi jente som forbinder sex med følelser, eller hender det at gutter også gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også hatt det.Men han ble en veldig god venn også.Så vi møttes ikke bare for å pule etterhvert.Det ble mersånn at vi møttes og så pulte vi, som en detalj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt elsker. Beste sex'en jeg har hatt. Dessverre så forelsket vi oss.

Den ene var gift... og sex'en ble byttet ut til fordel for familierådgivning for den ene parten og kjærlighetssorg til begge parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hatt noen få.

Kun basert på bra sex, og ingen følelser fra min side. Jeg hadde en kynisk periode etter at en kjæreste (gjennom flere år) hadde vært utro x antall ganger.

Gutter kan selvfølgelig også forbinde sex med følelser. Kanskje de blir ekstra betatt når de merker at jenta overhodet ikke tenker på de som noe mer enn en elsker!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja har hatt det. har klart greit å skille følelsene, men verre med den siste: han prøvde å få meg tilbake (kan man kalle det det? vilel bli kjærester) lenge etter jeg fant meg kjærest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde en elsker, som ble en veldig god venn. Nå har vi barn og er fortsatt gode venner, men begge har ny partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har vel hatt noen av de,ja!!

Hehe:) Kom på en ting .. Jeg og bestekompisen min bestemte oss for å være pulevenner fordi vi begge var single, men når vi skulle ha sex endte det i krampelatter fra begge parter. Prøvde både i fylla og klinkende edru. Kan vel konkludere med at det var liksom ikke ment to be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men funka dårlig. Da den første spenninga ga seg (2-3 uker) ble jeg lei og fikk nesten avsky for personen.

 

Ja, jeg tror jenter generelt trenger forelskelsen for at dette skal funke optimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har bare hatt sex med en person jeg, og det er han jeg bor med den dag i dag. . vi ble sammen når jeg var 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haddde det da jeg var singel. Vi var barndomsvenner:) Jeg var forelsket i han gjennom hele oppveksten, men hadde aldri noe tro på at det skulle bli oss, noe det heller ikke har blitt.. Men etter vi begynte å treffes for å ha sex, mistet jeg mer og mer følelsen for han. Så traff jeg sambo, da ble han 'pulevennen' litt sur. Han sluttet helt å ta kontakt med meg. Skjønner godt at jeg ikke er noe intressant når jeg har type, men siden vi var barndomsvenner så trodde jeg at vi fortsatt skulle holde kontakten, bare ikke helt på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rebel m/jente

har hatt 2. den ene ble forelska i meg og jeg hadde ikke følelser for ham så det ble avsluttet.

Den andre var bestekompisen min - var faktisk et veddemål, vi skulle ha oss hvis han var singel til bursdagen sin.

Det ble med den ene gangen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...