UngVoksen-over termin Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hei på dere! Jeg har siste 2 mnd fått sinnsyke lyster... på eksos, whitespirit, maling, olje og slikt... Det er helt gale!! Spesielt diesel eksos og white spirit... Kan kjøre etter en buss, inn i tunneller og sveive ned vinduet og snuse!! Får liksom ikke nok.. har helt abstinens etter det noen ganger. Behersker meg jo da... for det er jo absolutt ikke sundt... :-) Hadde det slik da jeg skulle ha første barnet for flere år siden... Noen flere ??
trebarnsmamma? Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har det akkurat på samme måten! Om jeg er i et parkeringshus MÅ jeg snuse... Og bensin på bensinstasjoner, yummmm!!! Helt sykt!!!
UngVoksen-over termin Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 ha ha ha! Fantastisk! Trodde nesten jeg var alene :-)
trebarnsmamma? Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Samboern min tror jeg er helt koko! Jeg var faktisk slik sist også. Og det rare er at jeg har ekstrem svangerskapskvalme, så det meste lukter bare fysj, men eksos og bensin, DEEET liker jeg, hahahaha! :-D
mor.monsen Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Mamma var sånn da hun gikk med meg. Trodde jeg skulle slippe unna, men di siste ukene har jeg merka en liten glede av å skrape is av bilen mens den står å går...og å fylle bensin er ikke så kjipt som det brukte å være.
Nybakt_mamma=) Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Jeg og! Også kjeller lukt da =) mmmm............
UngVoksen-over termin Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2008 :-) Det begynte med bensin og eksos her også.. nå har jeg avansert til malingslukter og white spirit.. anbefaler deg å IKKE lukte på det... kan bli hektet.. Mannen min har gjemt flasken for meg... ha ha ha! Ja ja.. vi legger i allefall ikke på oss av det.... ;-) Håper det går fort over etter fødsel... :-) Natti natt!!
UngVoksen-over termin Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2008 mmmmmmmmm... ja kjeller lukt.. eller bod lukt... skokrem.. ... sykkel olje.. er det ikke rart at vi liker slike ting ?? Liker det jo ellers også... men nå er det helt sykt.. MÅ liksom ut i garasjen og snuse av og til... Lurer på om det er noe i kroppen vi mangler?? Har forresten termin om 2,5 uker.. :-)
ja08 Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Må innrømme at eksos, bensinlukt, skoimpregneringsspray etc.er helt super lukt for meg når jeg går gravid, slik var det sist sv.skap også. Holder meg jo unna, men i tilfeller hvor lukten er uungåelig f.eks.når jeg fyller bensin, går bak bil med motor igang så synes jeg lukten er ekstrem god ) Ja, litt rar blir vi jo som gravide. Har i tillegg dilla på en type tannkrem (colgate whitening) så tannpussen er jo som en drøm for tiden...
*Siljemor* Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Godt å høre at det er flere som har det sånn. På slutten i forrige svangerskap bare måtte jeg et par turer i parkeringsgarasjen i byen hver dag. Og nå har det kommet igjen.....Lurer på hva det er med den eksosen....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå