Gå til innhold

Dere som har små gutter med mye hår..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille sjarmør på ett år har en hårmanke mange misunner han.. :o) Jeg har bare latt det vokse fritt, klippet bare av det helt ytterste som var mørkere i farge (han hadde mørkebrunt hår da han ble født, nå er han blond).

Saken er den at nå begynner det å bli såpass langt at luggen kommer i øynene på han. Men han begynner å få så fine krøller så jeg vil nødig klippe alt håret kort..

Hvordan har dere andre gjort det? Hadde dere tatt en tur til frisøren nå eller er det litt tidlig? Tips mottas med takk. Kan liksom ikke sette en spenne i luggen på han heller..hehe.o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har flott hår. tykkt og fint. men ingen krøller . vi måtte klippe det til sist...

Skrevet

Jeg har klippet gutten vår selv hele tiden (han er 3) badekar med vann i, kam og en god saks... Så blir han så fin atte. Klipper bare lugg og ved ørene + tynner det i nakken (han har veldig tykt hår)

Skrevet

Her hadde poden lange lyse krøller, og svigermor ble veeeldig lei seg da vi klippet han :) Vi klipper han selv da, med maskin. Men så klippet vi han første gang i juni, og da gjorde det ingenting om det ble litt kort. Første gangen vi klippet han, sto han på krakken sin på badet, og lekte med vannet i springen. Veldig vått på gulvet etterpå, men det gikk uten skriking (han var 1,5 år). Etter det har vi bare klippet han en gang, og da var det MYE verre... Livredd for maskinen, og nektet oss å klippe osv... Enda han har sett på at jeg har klippet pappaen mange ganger.

Skrevet

Det største problemet er å få han til å holde hodet i ro..hehe.. jeg vil nødig klippe et stort hakk som gjør at jeg må ta maskin over hele. Jeg får kanskje heller putte bittelitt gele eller noe akkurat i luggen slik at den ikke sklir fram i ansiktet hans. Så får jeg se etterhvert om jeg tør å finne frem saksa igjen..hehe. Sist jeg klippet han var han bare 4 mndr, og lå helt i ro på stellebordet, og det skjer ikke nå;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...