Sololight Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Og det er fordi det sparker så innmari i magen min!!! Det er jo snart 2 år siden jeg var gravid, så hvorfor i all verden har jeg spark i magen dagen lang?? Kjennes AKKURAT ut som ca 5 mnd på vei-spark, men jeg har da vitterlig myk mage og mens hver 4. uke. Får meg til å tenke på baby hele tiden dette her... Og det har pågått i ukesvis! Andre med fantomspark?? Hilsen sololight med
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jepp Jeg har fantomspark som d holder Har hatt d siden snuppa var under 3 mnd, og er ikke gravid jeg heller He he...av og til føler jeg d så sterkt at jeg nesten kan se d utenpå magen og...hihi *fnis*
NoDoubt Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 *rekker opp hånden* 23 måneder siden jeg fødte sist...
Sololight Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Hehe, fasinerende greie, blir nesten litt paranoid av det. Mulig jeg skal ta det som et tegn på at det er på tide å få en til:-)
Sololight Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Kanskje det er de berømte eggstokkene som rasler, at det er på tide med en til, hehe
NoDoubt Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Her er det nok bare gass;-) Hehehehe;D Selv om jeg ikke må fise;-) Noe hint fra eggstokkene tar jeg ihvertfall ikke;-)
Sololight Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2008 Tjihi, skikkelig luregass, for den vil ikke ut her heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå