Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Han og dama venter en til. Flott for dem, det gjør meg ingen ting! Far her har tatt seg lite av barnet. Han møter alltid opp når han skal, men vil nesten ikke ha noe fast tid med tassen. Har dere noen erfaring med at far stiller mer/mindre opp etter at han blir far på nytt?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg er stemor som har fått felles barn. Sambo stiller mer opp for stebarnet mitt når vi fikk barn. Han angret veldig for alt han hadde gått glipp av med første fødte. Også ser han vel mer hvordan det skal være.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har opplevd det. Bf tok seg bra av datteren min før, men etter at han giftet seg på ny og de fikk flere barn sammen, så har han vist relativt liten interesse. Han tar i mot henne når det er samværshelg, men der stopper alt også. Han er visst DEN kjernefaren for sine nye unger. Jeg har et par veninner som også har opplevd det samme med deres ungers fedre. Ser ut som om det lett blir sånn. Dårlig gjort mot de barna de har fras før av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå