Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg tror paa Gud og oensker at babyen min sin fadder ogsaa er en person som deler min tro. Men tro er veldig personlig, og vanskelig aa snakke om. Kunne tenke meg aa ha en av mine beste venner som fadder, men vet ikke hva hun tenker om religion og saann.. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan spoerre henne paa en maate som er komfortabel for baade meg og henne? Og hva mener dere er viktig i valget av fadder?? Og hva tenker dere fadderen skal gjoere i aarene som kommer ved aa ha rollen som fadder?? Tusen takk paa forskudd for eventuelle svar!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 velg noen som står deg nær, gode venner elller noeni familien. en fadder er en rollemodell for barnet ditt, som skal støtte dere, og være der for dere. og gi bursdagsgaver de neste 18 år
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 velg unge faddere for det har me på alle våre barn. du kan velge i familie eller venner, våre barn har en stor forel å ha unge faddere.
Jannamor Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har et vanvittig nært forhold til mine gudforeldre, de har vært og er som mamma og pappa nr to. De fikk vite at jeg var gravid før min ordentlige mamma og pappa. Dette vil jeg gjerne føre videre til mine barn, men det er vanskelig. Det viktigste er at det er mennesker som garantert vil være der i de neste 20 årene, og som vil stille opp for barnet. For meg er det også viktig at de som er gudforeldre i hvertfall (helst alle) ikke har noen andre fadder/gudbarn. Det koster jo fort litt ekstra, så greit og ikke ha for mange fadderbarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå