VirreVirre Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 hvordan skal de brukes? Skal man ha noe i tillegg til dem slik at det ikke blir lekkasje, eller holder de godt på melka? Jeg har prøvd en dag nå, og brystvorta henger seg fast i ulla, slik at det henger igjen litt ull når jeg fjerner dem. Gjør jeg noe feil?
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg brukte bomull, og så ull. Så slapp ull'a og bli så våte, og da lekker det ikke gjennom til trøya
milk Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Kjøp ammeinnlegg på matbutikken! Bruk ammeinnlegg innerst ved brystet og ull over.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Pointet er vell at ullen skal inderst, men hver sin smak. Jeg lakk skjelden, men hadde i de få tilfellene inlegget utenpå ullen. Vasket de hver kveld før jeg la meg. Klem ut litt melk før du tar bort inlegget, da blir det fuktig igjen og løsner uten av du "river deg sår."
milk Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Grunnen til at jeg brukte det på den måten var jo fordi jeg lakk mye. Ullinnleggene varmet godt likevel og har enda ikke hatt brystbetennelse:)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Jeg lakk ikke da, så kunne bruke bare ull-innlegg...men hadde en liten mesoft-kompress (kjøpes på apoteket) inni, slik at d ikke skulle henge seg fast
LadyLuck & Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 klipp til litt bomullstoff som du legger innerst,det gjorde jeg sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå