Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Ikke vært inne her på stund. Håper det går bra med dere alle! Prøver fortsatt hardt på å bli gravid - har holdt på i over ett og et halvt år - men uten at noe skjer. Jeg er 38 år - mens samboer min er 46 år. Idag fikk vi vite at samboeren min har dårlig sædkvalitet - uten å få vite hvor dårlig sædkvalitet. Ble så utrolig lei meg - og har egentlig bare lyst til å gi opp hele prosjektet. Noen her inne som har noen gode historier på lager - kunne virkelig godt trenge å høre noen med "happy ending" akkurat nå..:-)

Mvh Cgirl

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du..

Vi er et par som driver og prøver.(prøvd i to år)vi er begge 42 år.hadde en SA i januar.

så et program på tv der det skulle hjelpe for mannen å spise mye frukt og grønnsaker.skulle vist hjelpe på sædkvaliteten..så nå spiser min samboer fult av frukt og grønnsaker for å se om det hjelper....

jeg bruker pute under baken...tar folat tilfelle....og er like spent hver gang :o))

lykke til

Skrevet

Heia!

Tusen takk for svar! Da blir nok masse frukt og grønnsaker her også fremover. Masse lykke til videre til dere også! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...