Gå til innhold

Fy flate... Grusomt oppblåst mage...


*anki *

Anbefalte innlegg

Har veldig oppblåst mage...spesielt på kvelden.

Flere????

Ser no ut som jeg er langt på veg...

 

Men lite symmptomer ellers. Litt mensmurringer, økt utflod og plutselig veldig ømme pupper som har blitt større...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat som meg! Jeg har mye luft og veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig oppblåst, halsbrann og kvalm. Ser ut som om jeg snart skal føde. Tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. me too!

Får håpa det er forbigåande... Kan ik huska at det var så gale sist gong;-)

 

Å gå ein tur, hjelpe både mot oppblåsthet og kvalme.

Var på ski i går, og det var første dag på leenge uten spying....

men i dag........ uff..

 

Lykke til vidare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå tur har motsatt effekt på meg, Alt jeg gjør forverrer kvalmen (hvis den kan bli verre da...). Det beste er å ligge helt i ro i et mørkt rom!! Det blir kjipe måneder, men jeg tar det igjen senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så oppblåst at folk har kommet å spurt om jeg er gravid. Det er ikke så veldig kult i uke 8 når det egentlig ikke kan synes.

 

Så føler meg ikka akkurat super sexy om dagen. men det går vel over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååååååååå så letta når jeg ser at jeg ikke er alene om dette..herregud så usexy jeg føler meg om dagen..blæææh..jeg hadde blitt dritfornerma hvis noen hadde sagt til meg om jeg er gravid akkuratt nå..er sååå følsom for sånne replikker..kjenner jeg tenner i bånn for den minste ting..spesiellt på jobb..huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig stress å være opplåst. Er redd jeg skal bli avslørt på jobb. Jeg får bruke løse topper og late som ingenting. Herregud, jeg er jo bare 4+5 og SÅ oppblåst. Husker jeg ikke feil fra forrige graviditet, ble det bedre rundt 10. uke. Når ble dere kvalme, sånn skikkelig? Er litt uggen om mrg nå og er redd det kommer til å eskalere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har det på akkurat samme måte, men er som regel ikke før utpå ettermiddagen og kvelden den virker står rett ut! Helt vilt, gått opp 3kg fra jeg ble gravid til nå. Ca. 9 uker på vei bare:( Dette lover dårlig, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...