Gå til innhold

Hva slags parfyme bruker dere da damer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på utenlandsreise i morgen, og skal da selvfølgelig handle på taxfree... så trenger tips til parfyme.

Hva slags parfyme bruker dere da damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som helst, og heldigvis er det ikke så mange på jobben min som gjør det heller.

Er nemlig skikkelig allergisk mot parfyme, og siden jeg har nok vondt i hodet som jeg har, så er jeg glad for alle som dropper parfymen i min nærhet... Parfyme = hodepine for meg....... :-(

Litt surt, for hvis jeg bare såvidt snuser på lukta, så syns jeg jo at det er mange som lukter godt....

Skrevet

Bruker Biotherms sprayer til daglig - den gule og den orange - de er så friske og gode:o) Bruker ellers Chanel Chance.

Skrevet

Hugo Boss. Samme hvilken.

Skrevet

Ein rosa Gucci, aner ikkje kva den heiter. Sist eg var på taxfree så kjøpte eg og ein pakke med fem typer Calvin Klein, for å sjå om det er noen av dei som er gode. Så har eg ein trèsor, men den blir brukt sjelden for den er litt tung synes eg.

Skrevet

G fra Giorgio Beverly Hills

Om sommeren liker jeg å bruke In Love Again fra YSL :)

Skrevet

nina ricci =) husker ikke hva den heter, men flakongen er formet som et eple med sølvblader =)

Skrevet

akkurat nå har jeg lacoste. helt grei.

elsker j adore og versace sin woman....

Skrevet

LaCoste Touch of Pink, og Laura fra laura biagotti! å CK one da:o)

Skrevet

Dior addict (den blå) og Donna Caran. Casmere mist (eller hvordan d skrives)

Skrevet

Lacoste's Touch of Pink. Synes den er god, men begynner å bli litt lei nå... Hadde den Amour et eller annet fra Cacharel og, den er god.

Skrevet

eg har dilla på parfyme da.. men bruker puor femme -lacoste parfyme til hverdags, så har eg be delichous -DKNY, cool wather, echo & game -Davidoff, Bright crystal & Red jenas -Versace, city glam -armani, absolutly givenchy -Givenchy, Laura, Hypnose, -Jadore

Skrevet

be delicious - dkny

bright crystal - versace

Skrevet

Angel, Alien, Britney-fantasy ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...