Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg lurer litt på hvor man kan få kjøpt universialt regntrekk for bagvogn? Og om det vil passe for tfk-bag vognen? Liker ikke så godt det harde-plast trekket som er standard for tfk. Og hva er prisen ca?
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Prøv babyshop, fru lyng, rudo og barnas hus. Tror de skal ha noe... Prisen husker jeg ikke men alt fra 299 og oppover tenker jeg... Men om de passer til TFK aner jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 kjøpte på sparkjøp til nummer en,bruker det enda,ikke var det dyrt heller
Gjest mphs Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg kjøpte også på sparkjøp første gangen. Hadde da Simo dypvogn. Det var sort og kostet kun 99 kr.
hagenisse Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Kjøpte på Rudo i helga. Kostet 149kr. Det var jo ikke så dyrt:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Har sett på barnas hus her i trheim men fant desverre ikke noen, men vet vi også har sparkjøp, så jeg kan sjekke der:) Supert!! Tusen takk for all hjelp!! Vil tro det fungerer for en standard bag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå