Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Nå må du snart få inn i hodet ditt at: * du har opplysningsplikt om alt som er av privat karakter rett og slett fordi du er lesbisk. * helst skal du legge ut bilder fra fødselen, befruktningen og gjerne for oss litt mer kinky sjeler bilder fra sexlivet ditt. * vi vil vite om du som lesbe har vanlige følelser? går du på do som oss andre? * vi aksepterer ikke din rett til privatliv, men forventer at du repsketerer vår. * legg ut mobilnummeret ditt så vi kam få rask mms-oppdatering hver gang du foretar deg noe. * du har aldri lov til å bli irritert eller føle deg gått etter i sømmene, du er tross alt lesbisk og burde vært utstilt et sted. Ok?
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg regner med at dette innlegget var ironisk ment. Jeg har lenge irritert meg over interressen rundt Pila sitt privatliv. Hvorfor i helvete skal hun legge ut alt om sitt privatliv bare fordi hun er lesbisk? Hun er vel ikke noe mer (eller mindre) interessant enn oss andre av den grunn!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Pila blir stadig vekk mast på med de meste intime og personlige ting. Jeg har vært på nippet til å skrive et lignende innlegg selv flere ganger. Skulle ønske jeg hadde ei krone for hver gang hun har blitt spurt: "Er du virkelig lesbisk?" "Hvem er faren/moren/broren til barna dine?" osv. Jeg synes hun er tålmodig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå