Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Skjønner det ikke.. Begynte å nekte pupp omtrent på dagen.. Griner, hyler, stresser og svetter ved puppen..men smatter, koser, holder og smiler når ho endelig får flaske!! Noe å gjøre med dette? Tror (!) jeg har lest at man ikke skal tilby pupp om de først nekter..da ødelegger man matstunden! Noen triks jenter?
2 i talet Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 kor gammal er ho? min elste nekta når han var litt over 10 mnd- so berre beyndte me vanleg melk
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Ho er kun 4 1/2 mnd... Nekter plent.. Syns det er leit at ho ikke vil ha lenger..de kosestundene våre! Men bra ho tar mme og flaske..ellers hadde jeg friiika!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 min gutt er 3,5 mnd. begynnte netopp med puppenekt på dagen. stresset med dette 2-3 uker og har nå begynt ned MME vs han nekter pupp på dagen-. da spiser han opp alt. har lest at noen bebyer rett og slett blir lei av å suge. de er nysjerrige og vil kjikke rundt istedet, så her blir det litt pupp og MMe etterpå. på nettene og tidlig på morgen kun pupp, for det syns han er kos( da ligger vi i sengen) men så lenge han er 3,5 mnd syns jeg ikke det gjør noe.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Snuppa vår er 4 mnd og nekter også å drikke fra brystet om dagen. Om natten går det delvis greit, da er hun i ørska likevel, men jeg bruker masse ekstra tid på å vaske flasker og pumpe meg. Sper på med ca 2 flasker MME i døgnet. Hadde noen tøffe uker før vi begynte med litt ekstra MME. Hun liker helt klart flaske best.
trulletrollemor Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Hun lille her vil bare ha pupp i sengen. På dagen når vi er hjemme får hun pupp i sengen, da spiser hun fint. I sofaen er hun distrahert og vrir seg bort. Tidlig denne uken nektet hun også i sengen, men rett etterpå ble hun syk med feber, vond hals og snue så jeg tror det var ubehag i halsen som gjorde at hun ikke ville spise. Noen triks har jeg ikke, men jeg mener å huske at sønnen min også hadde en sånn "fase", og at det gikk over. Så jeg har vurdert det sånn at hun heller får få pupp i sengen når hun vil ha det, til fasen går over og så begynne så smått med å gi henne mat i stua. Heller det enn å begynne med MME. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå