Gå til innhold

buss tog osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan kan poilitikere og miljøvernforkjempere mene at man skal kjøre kollektivt ? i dag har jeg brukt 186 kroner på å reise en rundt tur som tok meg 4 timer og 45 min med ventetid, fra Ski til Rælingen. måtte stå to steder å vente i 30 minutter på bussen. og tilbake igjenn.

nei takke meg til bil .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte 60 kroner på å ta bussen fram og tilbake til legen med sykt barn i dag. Her i byen koster nemlig en enkeltbillett 30 kr.

Personlig er jeg opptatt av miljævern og prøver å gå mest mulig, men skjønner at det ikke er et alternativ for alle av ulike grunner.

Miljøvernaktivister mener vel nettopp at kollektivtilbudet må bli både bedre og billigere for at man skal kunne bruke det som et reelt alternativ til bil.

Hva politikkere sysler med... Det er litt triste tilstander når staten må tvinge på kommunene en rushtidsavgift for at de i det hele tatt skal gidde å gjøre noe med tilbudet.

Når det er sagt, så er jo ting på gli. Her i byen vet jeg at det begynner å bli et ganske høylytt krav fra folk flest av man skal ha færre biler og mer bilfritt sentrum, men også bedre busstilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...