Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Ser det er flere her inne som har vært i Pattaya.Jeg ble så glad når jeg så det,Jeg har selv bodd i Pattaya flere ganger,faren min bodde der i 15 år.Jeg elsker Pattaya ,og det har et ufortjent dårlig rykte. Hva syns dere som har vært der og hva var det som gjorde at dere dro dit?
Mammamia77 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Var i Pattaya en helg for 1 år siden, og kommer ALDRI å dra tilbake dit. Finnes så mange andre vakre plasser å besøke i Thailand enn Pattaya. Mulig byen og dens omkringliggende områder er fine, men ryktet er ikke ufortjent!! Verre sexindustri skal man lete lenge etter!!
Pysjen Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg var i Pattaya en tur for 2 år siden og kunne godt tenke meg å reise tilbake=) Var bare tilfeldig at vi havnet der. Hadde en tur/retur billett Bankok. Var i Bangkok i 3 dager så satte vi oss i en taxi og dro til Pattaya. Flott sted=) Det med sexindustrien- så synes jeg den florerer nesten uansett hvor man er i thailand. men har aldri plaget meg
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Det er mange flotte steder i Thailand,men sexindustri er det overalt i Thailand og det er ikke værre i Pattaya enn andre byer i Thailand.Mange av de som jobber i sexindustrien er fattige jenter fra landsbygda som blir lurt til og tro at de skal få flotte jobber i Bangkok også kommer de dit ,så må de inn i sexindustien .Og de kan ikke si nei for da taper de ansikt også må de sende halvparten av det de tjener hjem til foreldene sine. Du synes pattaya var ille for 1 år siden ,da skulle du ha vært der for 10-12 år siden ,da var det ille der ,med barnepositusjon på vært gatehjørne og tyskere og nordmenn var værst.
meg82 Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Hei:-) Reis til Krabi, der er det herlig...vært der 3 ganger og skal dit igjen.
flypapir Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Hei mamma¨n til william! Jeg har vært masse på Pattaya (Jomtien). Bodde i Bkk i 15 mnd da jeg var yngre, og da var vi "alltid" på Pattaya i helgene. Er jo den nærmeste badebyen, så det fallt seg naturlig for oss. Vi peide alltid å bo på Surf House (heter vel nå surf beach hotell eller noe i den duren). En stund etter at vi bodde der hele familien, skilte mine foreldre seg. Pappa jobbet i etterkant mye i asia (Laos, Thailand, Indnesia, Filippinene mm), så har derfor vært tilbake en del ganger. Er vel ikke umulig at våre fedre kjente hverandre... Nå i vinter bor moren min på Jomtien. Hun leier en liten leilighet i View Talay, og koser seg masse. Jobber litt som frivillig (er diakon) i sjømannskirka osv. 15. mars skal vi også nedover en tur. Leier da vår egen 3.roms i samme bygget som min mor mor i... Gleder oss masse!! Og selv om det er en del prostitusjon ol inne i Pattaya, må man jo ikke henge rundt i gatene der på kveldstid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå