Aiax Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hjelp meg litt nå. Jeg bruker CB digital el-tester. Torsdag til søndag var de negative, mandag ettermiddag positiv. Jeg ble kjempeglad, for det er jo ingen selvfølge at de slår ut for tiden. Mannen kom ikke hjem før midnatt, mandag, men det skulle jo holde. Mannen reiste igjen tirsdag morgen, men kommer hjem i kveld. På pakningen står det at når testen viser pos. så trenger man ikke teste mer den syklusen. I dag morges testet jeg igjen likevel, bare fordi jeg hadde tester liggende, for å se om den var blitt neg. Men, så var den positiv, fortsatt!!! Hva betyr det da? Bør vi "trø til igjen" når mannen kommer hjem sent i kveld? Da er det to døgn siden sist, men det er vel også innenfor det det kan være? Jeg blir forvirret av slikt, samtidig så leste jeg at LH-hormonet kan være forhøyet ved begynnende overgangsalder. Men, hvis begynnende overgangsalder var grunnen til at testen var positiv i dag, så ville den vel ikke ha vært negativ alle dagene jeg testet før helgen? Jeg burde jo sikkert vite alt dette selv, men jeg trenger innspill.
Aiax Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2008 Er det virkelig ingen som har noen som helst erfaring med dette (mange pos. el-tester etter hverandre)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå