Gå til innhold

Nyrebekkenbetennelse.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod opp i morges og tissa blod. Etter en tur til fastlegen fikk jeg diagnosen nyrebekkenbetennelse. Trodde bare jeg var litt sliten, men da jeg så blodet skjønte jeg jo at det var noe mer enn det. Men ikke feber, og ikke crp.. Merkelig. Men slik er det altså hver gang (4gangen) jeg har det. Flere som har denne erfaringen? Det er jo veldig vanskelig å vite hva som kommer, når man ikke har nesten noen forvarsel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ene legen min tror også at jeg er borte i noe lignende.

Har sabla vondt i høyre side.

Men slår ikke ut på urin og har heller ikke særlig andre tegn.

Hjelper med antibiotika.

Skrevet

Jeg har hatt det en gang, og da var jeg skikkelig sjuk. Kom veldig pluttselig, høy fener, smerter i ryggen. Var og målte crp, men den var så høy at de ikke fikk noe resultat (dvs over 400, normalt er under 8) Ble lagt inn på sykehuset med antibiotika intravenøst. Hadde feberfantasier, og husker i det hele tatt svært lite.

Sjukere har jeg aldri vært... Merkelig at du ikke merker noe... Er du sikekr på at det er nyrebekkenbetennelse??

Skrevet

Legen sier så. Har som sagt vært uopplagt og "rar" i kroppen noen dager, litt bomull i hodet og har som sagt trodd jeg bare var sliten. Ikke problemer å se at det var blod, urinen var helt rød (ikke mens). Og kjenner det stikker litt i høyre side av og til. Det er faktisk den nyra jeg har kjent det over de andre gangene også. Men aldri utslag på crp. Selv ikke med 40 i feber, som jeg hadde første gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...