Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Noen her som kjenner noen som er blitt gravid av og hoppe av i svingen?? Jeg er ikke så dum at jeg skjønner at det er noen, jeg bare lurte på om sjangsene er veldig mye mindre?? Begynte på p-pillen for 7 dager siden.....fikk mensen den 22.12.07 Så hadde vi en liten hoppe av i svingen.....På samme tid som jeg hadde eggeløsning har jeg funnet ut.....sikkelig smart....Nå er ikke mensen kommet enda....har vell ennå noen dager på meg før den er sikkelig sen men.....begynner og merke alle slags gravidsymtomer....som kansje bare er innbilt svangerskap.... til mitt forsvar må jeg bare få opplyse om at jeg holdt et langt foredrag for mannen min om alle konsekvenser som kunne oppstå ved "hoppe-av-i-svingen-metoden" Kan noen være så snill og legge dette ut på skravla for meg siden jeg ikke har så lyst til og avsløre meg selv av div grunner....
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Vår lille skatt er et resultat av svinghopping!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 samme her;D Fort gjort her iallefall.... ;P
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Her i gården hoppet vi av svingen i hele 1 1/2 år.. og ingen baby av det!! Men traff på første ordentlige forsøk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå