Gå til innhold

Burde Britney få tilbake foreldreretten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg ingenting om, gjør du?

Skrevet

Det har jeg ikke nok informasjon til å uttale meg om..

Skrevet

Hele saken mister sin verdi når media fokuserer på helt andre ting enn fakta. Hvilke klær hun hadde på seg eller hvor mange sekunder hun var inne i rettslokalene, er meg rivende likegyldig når det er snakk om foreldrerett eller ikke. Synest media opptrer usaklig i denne saken! Og skjønner godt at hun "klikker" etter alt dette fokuset, tror i alle fall ikke jeg hadde hatt rygg til å bære det som hun nå må!

Skrevet

Hun har vel på en måte lagt opp til fokus selv.

Skrevet

Det er bare å google "Britney calls paparazzi" og se alle artiklene som er skrevet om hvordan hun ringer dem og tipser om hvor hun har tenkt seg den dagen. Jeg så et jævlig bilde som ble tatt av henne i forrige uke der hun er kledd i revna nettingstrømpebukse, og har stappa litt dopapir ned i strømpebuksa siden hun tydeligvis akkurat har fått mensen. Men ingen truse, åff kårs!

Håper hun tar imot hjelp snart.

Skrevet

Hva vet dere om dette er sant? Det er jo akkurat det jeg prøver å si; at media fullstendig har gjort denne saken usaklig....

Hva i alle dager har hull i strømpebuksa med foreldreansvar å gjøre? eller dopapir i strømpebuksa for den del? Å gå truseløs kan vel heller ikke avgjøre om man er en god mor eller ikke? Det er ingen tvil om hvem media "heier" på i denne omgang? Såvidt jeg kan huske så var det Kevin F. som først var mat for media med fyll og utroskap! (men nok en gang: media, media, media)

Skrevet

Jeg syns ikke klær (eller mangel på klær) har noe med hvor god eller dårlig mor man er, men jeg syns hun selv har lagt opp til at media nå følger henne over alt. At hun skræver foran kamera, og ti tusen andre ting hun gjør, tyder jo på et sterkt oppmerksomhetsbehov. Jeg tar også det de skriver med en klype salt.

Skrevet

Tingen er jo det at fotografene er på henne hele tiden, hadde de vært det på meg og deg, så ville det nok blitt noen rare bilder der og:)

Skrevet

I bunn og grunn er det faktisk foreldrene hennes som la opp til alt som har skjedd.

Hun var med i skjønnhetskonkurranser som bittelita jente,og videre i Mikke Mus klubben som sanger. Så ballet det mer og mer på seg.

The rest is history....og farsen fortsetter.

Tror jeg hadde klikket på et annet vis enn det hun har gjort, men jeg hadde aldri klart å hatt fotografer i helene absolutt hele døgnet, uansett hvor jeg var,hva jeg gjorde.

Ja,jeg tror jeg hadde klikket på et eller annet vis.

Hun trenger masse hjelp. Og jeg håper hun får det!

Og barna hennes også,før det er for sent. Tviler litt på om Kevin er en bedre far enn hun er mor, så her er det en hel drøss med folk som trenger hjelp. OG fred i privatlivet.

Tror jeg personlig hadde kutta ut ALT som heter showbiz i flere år. De har nok penger til å leve flott resten av sitt liv,om de vil.

Skrevet

Det er nok det smarteste, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...