Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #26 Skrevet 24. januar 2008 Syns det er bare behagelig å føde, jeg. Slappa av med ei god bok, litt rødvin og sjokolade, og plopp, der var`n.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 24. januar 2008 #27 Skrevet 24. januar 2008 nope. har hatt vannvittige nyresmerter som var hundre ganger værre!!! å jeg har født fem ganger, uten smertestillende
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 24. januar 2008 #28 Skrevet 24. januar 2008 Fødsel nr.2 var værre en første, så det gjør jeg nok ikke igjen! Men smertene i første fødsel, sammenlignet med endometriose smertene jeg har hver mnd, er ingenting!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #29 Skrevet 24. januar 2008 jeg synes smertene fra veene(lå i 40timer før haste ks) hadde vært verdet det hvis jeg faktisk hadde født, men jeg opplevde det som veldig traumatisk fordi jeg føte at jeg ikke ble hørt når jeg sa at det ikke gikk og at ungen var for stoooooooooor... istede dopa de meg ned med alt mulig, før barnelegen kom å sa at det var fare for livet til barnet og at vi måtte ta ks med en gang! jeg var så stein at jeg ikke husker en dritt fra den føste mnd som mor... bare bruddstykker... tiden etterpå fulgte med en veldig sterk fødsels depresjon, så JA fødselen var det verste jeg har opplevd!!!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #30 Skrevet 25. januar 2008 Har født uten smertelindring alle tre ganger, men har opplevd laaaangt verre smerter enn fødsler.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #32 Skrevet 25. januar 2008 Smertemessig vil jeg tro det ja. Styrtfødsel uten bedøvelse, en rie som varte i en halvtime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå