Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Skal MÅ ned i vekt så fort som mulig!!! Hva kan jeg spise og gjøre? Nei jeg vil ikke sulte meg eller stikke fingeren i munnen!!
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Gå raskt ned - gå raskt opp. Ingen god måte. Får heller legge om kostholdet, trene jevnlig og gi det den tid det trenger. Dessverre.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har gått raskt ned i vekt med å spise bare 1 måltid om dagen, og 1 frukt til lunsj, ammer ennå, og er i akrivitet hele dagen på jobb. Mistet 14 kilo på 2 mnd =)
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Skift innstillinger på badevekta? Tror ikke det finnes noen rask måte som samtidig er bra. Altså du kan sikkert sulte deg og spise avføringspiller, men sikkert ikke like heldig i lengden. Eller du kan gjøre som meg, bli gravid, føde og så amme til krampa tar deg;)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Det er mange måter du kan gå raskt ned i vekt på. Et fint alternativ er å ta noen rensekurer. Spise veldig sunn mat, mest frukt og grønt. Kjøpe et veldig bra kosttilskudd slik at kroppen får all næring den trenger. Bio strath er veldig bra. Smaker ikke så bra ;-) Kamutgress/hvetegress er også veldig bra. Når kroppen får all næring den trenger, sparer den ikke. Disse tilskuddene er noe som er helt naturlig dermed tar kroppen de opp raskt. Også sist men ikke minst, bevegelse! Dette kan bli en pangstart på en ny livsstil hvor kroppen vil ha det veldig bra.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Herregud, kan dere ikke bare svare på det HI spør om, da? I stedet for å preke om ditt å datt og alle mulig slags svar som HI ikke har bruk for når HI spør om hvordan man går raskt ned i vekt.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Så det, det var ment til de andre besservisserne
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #12 Skrevet 23. januar 2008 En lavkarbokur. En med ekstrem introkur, som Atkins. Deretter tar du introkuren i 4 uker istedet for 2. Du er ikke sulten, men det er litt styrete med matlaging. Du kan gå ned 8-10 kilo hvis du beveger deg samtidig
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 fettsuging er vel den raskeste måten:-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #15 Skrevet 23. januar 2008 "smaaaaaaaaask* takk for det vennen:-)
Wildchild Skrevet 23. januar 2008 #17 Skrevet 23. januar 2008 *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask* tilbake vennen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå