(0_o) Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 politiet har vært på razia hos venninnen min sin kjæreste?Hva skjer med han nå da?? NYTT 21:47 23.01.2008 Hun er helt fra seg, prøver å trøste henne! De hadde komt i dag tidlig i 8 tiden, etter hva husverten hadde sakt, hun vet ingenting om hva det handler om.De hadde rotet rundt i 3 timer med hund og alt! Hun har lenge hørt rykter om at kjæresten solgte hasj, men hun sier at han sier han har sluttet... Hva skjer vis de har funnet noe da??Hun vil jo gjerne snakke med han å få svar på alle løgnene som han tydligvis har puttet i hodet hennes.. Når kommer han ut evt? Jeg vil så gjerne hjelpe henne, men hvordasn?? ps, kan noen legge dette ut på skravle?? Anonym
Gifteklar:0)) Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Hvis det er sånn at han har hatt store mengder hasj liggende,så kan det hende han blir sittende i opptil 3 uker med brev og besøksforbud. Hva du skal hjøre for å hjelpe henne vet jeg desverre ikke.
En_av_hver Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Hm..... For å ta det første først; det er nok en GOD grunn til at de er der. Hvis de har gjort funn hjemme der, eller på han personlig vil jeg tro at saken avhenger av mengde osv. (Trenger ikke ha hatt mye på seg da han evt. ble tatt, politiet kan ransake allikevel.) Når han evt. kommer ut avhenger ja av det samme som ovenfor; mengde! Hvis det ikke er snakk om store mengder og han ikke har saker på seg fra før, kan det dreie seg om avhør og så ut. Dersom det derimot er snakk om store mengder eller han har flere saker fra før, kan det være aktuelt å vareteksfenglse han. Vanskelig å svare, siden det er mye uklart her. Hun får mest sannsynlig vite veldig lite hvis hun ringer politiet, men det er jo verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå