Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg skal i bryllup på lørdag og er da 38 uker på vei. Problemet er å finne en kjole å ha på, uten å legge så altfor mye penger i det. Noen som vet om en billig og bra butikk i Oslo?
Vannmann35 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Hmmm... Den er vrien! Vet om mange butikker som selger selskapskjoler, men ikke sikker på om de er billige, men det er jo mye salg nå da - så du kan jo ha flaks. Salg her bl.a.: http://www.kreativtbryllup.no/index.php?main_page=index&cPath=76_77
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 h&m har masse salg!!! de har kjempefine gravidkjoler både på salg og til ordinær pris. jeg har en kjole som ikke er graviditetskjole derfra. den går til knærne og er i et glatt, halvblankt stoff med empire liv. jeg har den i både sort\gull og lilla\orange. kjøpte dyplilla ganske høyhelte satengsko til den i lilla og orange og store men enkle gull øredobber. hadde det på på stivpyntet selskap i romjulen og fikk masse skryt. er nå i uke 35. kjolen behøver jo ikke være såååå stivpyntet. du kommer veldig langt med overdaådig tilbehør.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Hei! Tina Ritzi i Kirkeveien 72 (ved Majorstua) har mange fine kjoler med et snitt som passer både gravide mager og ikke-gravide mager. Du kan derfor få kjøpt en kjole som passer nå og som vil passe senere også. Prisene er fra 1500,- og utover. Selv om dette er dyrt, anbefaler jeg likevel å ta turen innom. De er veldig behjelpelige der for gravide. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå