Gå til innhold

Hjelp - kjole til bryllup!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup på lørdag og er da 38 uker på vei. Problemet er å finne en kjole å ha på, uten å legge så altfor mye penger i det. Noen som vet om en billig og bra butikk i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

h&m har masse salg!!! de har kjempefine gravidkjoler både på salg og til ordinær pris. jeg har en kjole som ikke er graviditetskjole derfra. den går til knærne og er i et glatt, halvblankt stoff med empire liv. jeg har den i både sort\gull og lilla\orange. kjøpte dyplilla ganske høyhelte satengsko til den i lilla og orange og store men enkle gull øredobber. hadde det på på stivpyntet selskap i romjulen og fikk masse skryt. er nå i uke 35. kjolen behøver jo ikke være såååå stivpyntet. du kommer veldig langt med overdaådig tilbehør.

Skrevet

Hei!

Tina Ritzi i Kirkeveien 72 (ved Majorstua) har mange fine kjoler med et snitt som passer både gravide mager og ikke-gravide mager. Du kan derfor få kjøpt en kjole som passer nå og som vil passe senere også.

Prisene er fra 1500,- og utover. Selv om dette er dyrt, anbefaler jeg likevel å ta turen innom. De er veldig behjelpelige der for gravide. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...