Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Kan man gi MME til babyen sin selv om jeg fullammer? Med tanke på når jeg skal være borte fra babyen og ikke har MM tilgjengelig?
2 i talet Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 det går fint har sjølv gjordt det et par ganga
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Vi gjorde det da jeg fullammet... Fikk nemlig ikke pumpa - da kom det ingenting - så da fikk mini MME:) Det gikk helt fint.. Når jeg ikke hadde fått amma på noen timer, DA fikk jeg pumpa da.. Skikkelig melkespreng da... Hehe.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Går helt fint det, var det som måtte til når jeg skulle ha pass på vesla. Jeg hadde pumpet meg få flasker som min mor skulle gi henne. Men hun ville ikke ha mm på flaske. Heldivis hadde jeg sendt med mme på kartonger. Da drakk hun kjempefint, hadde litteså malt i melka også da
*1+1=2 små* Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 det vakke så dumt, jeg synes det er så vanskelig å pumpe men har jo lyst til å gå ut en gang uten at jeg må være redd for at snuppa ikke får mat! man bør jo så klart prøve å gi de MME for å være sikker på at de liker det
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 TAKK for svar Det var gode nyheter, ikke alltid man rekker å pumpe, jeg har ikke kjempemye overskudd så det kan være litt vanskelig, må planlegge lenge i forveien, så det kan jo være greit når det naturlige svikter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå