1, 2, 3!!! Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Er 22 uker i dager, og til helga reiser vi til hytta til svigers. Stampen står klar til vi kommer, har vi fått beskjed om. Kan jeg bade nå? Det er en vanlig trestamp, med vedovn i.Ingen bobler. Og vannet blir byttet ut for hvert bad!
skiensjente78 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 jeg ville holdt meg på land. vi har stamp i hagen som blir flittig brukt men ikke når jeg er gravid da det blir for varmt.39/ 40 grader. Men du kan jo ringe jordmor for sikkerhet skyld viss du absolutt vil ha et bad. Det er jo veldig deilig. God hyttetur!
Synnøve_Solbakken Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Hadde ikke gjort det jeg, blir for varmt for den lille etter en stund tror jeg.
theafranord Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Vi har jacussi i hagen, noe vi bruker året rundt. Som regel har vi det innstilt på 40 grader, men nå som jeg er gravid har vi hatt det på 38. Jeg har tatt meg jacussi bad innimellom og koser meg riktig....men sitter ikke så lenge av gangen.....bare ca ett kvarter. Tok ikke de tre første mnd....men så er vi veldig nøye med renhold, og jeg er hele tiden obs på å ikke bli for varm. Men dette er jo opp til enhver hva man vil gjøre...
1, 2, 3!!! Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Flere som har syn på saken? Bruker å hoppe i når det er lunk nok til å ikke fryse på seg lausunger, og vi har hatt opp til 52 grader, da var vi vel og merke ute for 7 grader siden...
Sunniva78 har to små Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har hørt at stamp og boblebad er to ting man skal holde seg unna. Mest pga infeksjonsfare og fare for overopphetning for den lille. Tror jeg ville holdt meg unna sånn for sikkerhets skyld, men det blir jo en vurderingssak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå