Gå til innhold

Prøver fra mars-april?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal:-)

hvor gml er du forresten?

jeg er 32 aar saa foler det er paa hoy tid naa.

Skrevet

Vi skal i april!

Jeg er 28 og skal prøve på barn nr3.

Skrevet

Jeg skal fjerne hormonspiralen i slutten av feb, og regner med vi kommer til å prøve med en gang! Blir spennende! :o)

Skrevet

Tja, litt tidlig å si for meg ennå, men jeg håper jeg blir prøver i mars-april, i hvert fall (avhenger av jobbsituasjon, men vil begynne så snart vi kan). Jeg er 31 år, så har ikke lyst til å vente så veldig mye lenger... :)

Skrevet

april her!!

prøver for første gang!

Skrevet

Håper vi er klare til å starte prøvingen i mars/april vi også.... Jeg har vært klar lenge, samboer har hengt litt etter, men begynner å bli klar han også. Vi har et hus vi gjerne skal fikse litt å først, og så er vi klare til å starte prøvingen. Håper det blir i løpet av mars/april, klarer nesten ikke vente....

Jeg er 30, så føler absolutt at det er på høy tid :0)

Skrevet

Vi skal:):) Endelig.... Er også over 30 og føler litt på at klokka tikker... Vi blir prøvere fra april og jeg kan nesten ikke vente. Håper at ting ikke skal ta så veldig lang tid, for jeg er redd for at jeg kommer til å bli veldig opphengt i dette her... Men man vet jo aldri hvor lang tid slikt tar eller om man i det hele tatt kan få barn, så jeg får bare prøve å smøre meg med tålmodighet... lett...:)

Skrevet

Så hyggelig at vi er flere på samme alder som enda ikke har blitt mammaer! Vi får håpe vi går en spennende vår i møte alle sammen! :)

Skrevet

Er så klar så klar(!), men jobben gjør meg så usikker.. Dersom jeg blir enig med meg selv, skal p-staven ut i løpet av februar og prøvingen på nummer to kan starte i april:0)

Skrevet

Hvor er dere fra?

Kanskje vi er noen som bor i nærheten av hverandre?

Skrevet

Jeg bor i Oslo! :)

Og jeg er veldig usikker på når jeg kan begynne og prøve, for stillingen min blir omdefinert, så i stedet for å få fast jobb blir jeg snart jobbsøker... :( Men håper at noe ordner seg snart likevel, har ikke gitt opp håpet.

Skrevet

Prøver i Apil vi og..hadde egentlig satt en knapp på mars, men ifølge sykluskalkulatoren hadde jeg fått termin lille julaften og da kan vi like gjerne vente en måned til. Min kjære mente og at han ike ville at ungen vår skulle bli yngst i klassen, sist lappen, sist fylle 18 osv hehe..jaja det er da ihvertfall et engasjement ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei,

Vi skal også prøve i april :)

Blir 30 i år og har veldig lyst på søsken til vår datter på 2 år.

Håper ikke det tar så lang tid.

Blir spennende å følge med alle sammen

Skrevet

Jeg bor også i Oslo og blir 30 i år.

Jeg tar ut spiralen rett før påske, men starter med prøvinga for alvor i april. Vil gjerne få barna tidlig på året.

Har en gutt som er født februar-05.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...