lillegutt mars o7 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Når synes dere et barn er gammelt nok til å få Kaptein Sabeltann pistol,kniv og sverd? Og andre slike "sloss-leker" ?
pøber´n & je Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Aldri. Her har guttungen på 3,5 fått KS kostyme, og da fulgte det med sverd og kniv. De har jeg klart å "rote" bort.
PrettyPink Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 min sønn fikk slike leker på 3 års dagen. Kunne godt ventet litt til spør du meg. Men vi har laget en regel om at det ikke er lov til å "skyte" på noen. Spesiellt ikke lillesøster. )
nickoline og supermann Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg mener aldri, men man har ikke sjangs for ikke å gi etter. Eller jo, det har man jo. Men det er søren meg ikke lett. Desverre. Så jobben blir å holde adferden i sjakk!
nickoline og supermann Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Men naboen er lov å skyte på da:) hi hi!
lillegutt mars o7 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2008 Ok. Jeg reagerte bare litt når en gutt på 2 år og 4 mnd som jeg kjenner fikk masse av dette til jul av foreldrene sine..Syntes det var litt tidlig liksom..men så vet jeg ikke hva som er vanlig,så jeg ville bare høre med dere =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå