Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Er i uke 39 i dag og for litt siden kjente jeg at det rant litt ut av meg, går med truseinnlegg pga mye utflod. Gikk på do og holdt et glass foran og da kom det litt gråhvit blakket væske, ikke så veldig mye. Hvordan skjønne om jeg lekker fostervann eller om det bare er veldig tynn utflod? Har ikke lagt merke til at slimproppen har gått heller...
bæibi nr.3!! Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Ta å ring fødeavdelingen! Ved sist svangerskap gikk vannet mitt uten at jeg skjønte det. Det kom litt etter litt, og som du skriver det kunne jo vært mye utflod... Så jeg gikk en og en halv dag før vi ringte føden.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Takk for svar! Teknisk feil at jeg var anonym i stad. Nå har jeg ringt fødeavdelingen og fikk avtale om å komme innom i morgen dersom det fortsatt føltes som om det kom litt væske. Uff det er altfor spennende dette her, hadde vært mye greiere om babyen helt sikkert kom på en avtalt dato ;-) hihi
Kakebakesøte Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Ring føden en gang for mye enn én for lite er mitt råd. Lekker du er de redd for infeksjonsfare og du blir fulgt opp nøye. RIng og forklar, så blir du nok bedt om å komme inn så de får sjekket om det er fostervann eller ikke. Lykke til!
Kakebakesøte Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Oi, så bra at du har ringt. Lykke til atter en gang. Dersom det er fostervann så setter de deg igang etter et visst antall dager. Der jeg hører til er det 3 dager. Det er Ahus. Blir jo litt som å vite datoen (neeesten).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå