Gå til innhold

Trenger hjelp, mannen min blir 30!

Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min blir strax 30 år, han skal ha fest hjemme med bare gutter (menn heter det kanskje;-), De kommer i allefall langveisfra og blir en helg. I mens flytter jeg ut til ei venninne. Syntes dette var en god løsning, da jeg hverken orker å varte opp så mange eller være med på noe fyllefest. Syntes folk bare blir utrolig slitsomme og patetiske når de har drukket for tiden!!! (Ha-ha, selvfølgelig fordi jeg er edru selv).

Og han må jo få "en siste" fest syntes jeg!

Oy, dette ble mye bla-bla.. Skulle spørre om forslag til gave jeg:-)

Vi skal ut å spise på selve bursdagen hans da. Bare vi to. Vil gjerne gi noe litt fint/spessielt. Men er ikke drit-rik for tiden, vi solgte nettop leiligheten vår for 200 000 under takst:-( Og har kjøpt hus til 300 000 over takst. Kjempeøkonomisk ;-)

Okay, trenger virkelig forslag til gave, helst ikke over 2000 kr. Hvor fin gave gir man egentlig til 30 års dag? Er ikke det en litt stor dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en fin klokke?

Parfyme

Årsabbonement på et blad

Turutstyr ( klær/ fiske/ jakt)

Gode vintersko

Skrevet

Jeg kjøpte en tøff "guttering" til 30-årsdagen til kjæresten min, fra en designer. Den slo an ihvertfall. Jeg ville enten kjøpt noe han har bruk for eller noe som han kan ha resten av livet (slipsnål, mansjettsknapper, ring etc..)

Skrevet

Om dere skal flytte inn i ny bolig så trenger han sikkert utstyr til å få opp bilder og div andre ting. Hva med en borrmaskin? Jeg kjøpte det til mannen min i julegave. En Boch 14,4 volt og den har kommet godt med... Så det var tilbud (typisk) på den på jernia, 999,- . Jeg kjøpte det for 1200,- ca.

(Om han ikke alt har noe sånt da)

;)

Skrevet

til min samboers 30 års dag ringte jeg hele familien og venner og fikk de til å være med å spleise på fallskjermhopp!!! Typen min har hatt lyst til det lenge da og så var det på sommeren.....Var visst beste bursdagen ever!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...