Gjest Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg visste den kom, snikende... Og i dag var den her, den liksom bare lå der, mellom årsoppgaver og annet rusk. Konvolutten, ikke bare en, men to like konvolutter. Samme tykkelse. *grøss* Strømregningen. "bare" 8 lapper for strømmen, og yttligere 2100 for internett og tv som vi har fra samme selskap. *banne VELDIG høyt*
velsignet med to Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Oi shit, 8 for strømmen? Hvor ofte (sjeldent) får dere regning da? Jeg betalte nettopp ei på 2800, synes det var himmelhøyt jeg! Vi får annenhver mnd...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 vi fikk på 4000. 1800 av dem var nettleie..... - provoserende...
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Vi fikk også en kjempehøy strømregning i dag! Og mannen min er kjempesur, akkurat som det er min skyld! Han er så sur og stressa for tida at jeg går rundt og lister meg på tå.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Det er for 2 mnd... (stort hus) Men det som irriterer er at vi betaler delvis akonto og delvis for forbruk. Og på den måten så ender vi jo opp med skyhøy regning uansett hva vi gjør! For av de 8 lappene var 5700 akonto... (altså forskuddsbetaling for neste periode) *grrr* Men på den annen side, forbruket var (i strøm) på ca 5500 og nettleien da på omtrent det samme. Så egentlig er jo forbruket nesten 10 000! (noe som i seg selv er vannvittig men vi kan takke oss selv) Nettleie er et plagsomt fenomen, men dessverre akk så nødvendig.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Forskuddsvis:) (skrev det pent i parentes oppi her et sted tror jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå