Gå til innhold

Nei,nå går det galt igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6+2, ingen symptomer som kvalme etc. Var på UL i går, de så ikke hjerteslag, men kunne være for tidlig.Har og tatt blodprøve for å måle hcg,skal ta en til i morgen og en ultralyd til på mandag. Men i stad kom det masse brun/blodete utflod også stoppet det! Det her kan ikke gå bra! Har hatt en sa før og avbrøt et svangerskap i uke 20 i høst pga alvorlige misdannelser, begynner å tro det ikke er meningen at dette skal gå bra....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å , Det var leit å høre :(

Håper at alt er bra med spiren, man kan blø av andre årsaker også.

Skrevet

Uff, er så skummelt når slik skjer. Men du må ikke gi opp håpet enda!!Det er relativt vanlig at de ikke kan se hjertet i uke 6 (de så det ikke på meg heller). Ikke ta sorgene på forskudd...

Masse, masse lykke til!!!!:)

Klem

Skrevet

uff sukk, vet så godt hvordan du har det., mistet selv 4 ganger, den ene i uke 16. håper dette går bra for deg, og at hjerte slår neste gang eller at hcg stiger:-) kanskje du bare er mindre på vei, ..krysser fingrene for deg, dette er ikke noe gøy å å å vente på svar ..tenker på deg:.

Skrevet

Jeg bloedde kraftig da jeg gikk gravid med datteren min, loep paa UL, og man saa at jeg var 5 uker gravid og at ting var i orden. Fikk ikke komme i uke 6, da legen mente det er en forvirrende uke og man kan ikke garantere aa se hjertet foer uke 7. Fikk saa komme uke 7, og vi saa hjertet.

Saa jeg har ogsaa bloedd og ikke sett hjerte, men sitter da virkelig med et barn paa 3,5 aar i dag, fra nevnte graviditet... =o)

Lykke til, haaper det blir slik for deg ogsaa.

Mye mer vanlig med bloedninger enn det man tror. Og jeg fossbloedde en dag og bloedde i flere dager altsaa. Likevel var alt fint

Tvi tvi og husk - det stoppet aa bloe ogsaa. Men kanskje greit med en sjekk likevel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...