Gå til innhold

dere andre so ga/gir grøt ved 4 mnd alder.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er babyen når h*n får grøt?

Vippestol?

Høystol?

fang?

synes dette er litt vanskelig jeg, hvor de skal " sitte" siden de ikke skal sitte før de kan sitte selv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med grøt når datteren min var ca 4 mnd,ho er snart 6 mnd. Jeg begynte med vippestol og bruker den ennå. De sitter jo ikke rett opp i den. Det har fungert kjempe bra for meg. Gjorde akkurat det samme med min eldste. Ho har ikke fått noen "skader" av det. Prøv det...

Skrevet

Vi brukte vippestolen fra han var 4 til 6 mnd, så gikk vi over til tripptrapp.

Skrevet

Vi hadde han i fanget fra 4-5,5mnd og "låste" begge hendene sånn at han ikke skulle plukke på grøten....

Og tripp trapp stol nå:)

Skrevet

Vi bruker også vippestolen, fungerer kjempebra synes jeg!

Skrevet

Vi har en sønn på 8 mnd nå. Vi har brukt vippestol fra rett før 4 mnd. Sitter og spiser delvis i den enda, men nå sitter han i høystol og i sofaen også, men dette er litt mer klønete synes jeg.

Han sitter mer urolig når han ikke er i vippestol. Han sitter helt aleine på gulvet nå og, men velger å bruker vippestol en stund til.

Skrevet

han har sitti og spist grøten sin i vippestol fra første gang han fikk grøt.

han sitter jo ikke rett opp og ned men godt tilbakelent.

synes det er greit så slipper jeg å holde han, passe på hendene hans, holde grøtbollen og mate han samtidig;)

her om dagen tok han skjea fra meg og stappen den i munnen selv;) (ja.. først i øyet da men...) snart 5mnd!

Skrevet

Satt å fanget fra 4-6mnd. Mye bedre kontroll over armer og hodet, så mye mindre gris. Gikk over til tripp trapp når han ble 6mnd. Han eeeelsker å sitte i den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...