Andie82*tobarnsmor* Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hvor er babyen når h*n får grøt? Vippestol? Høystol? fang? synes dette er litt vanskelig jeg, hvor de skal " sitte" siden de ikke skal sitte før de kan sitte selv....
Bjerkemor Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg begynte med grøt når datteren min var ca 4 mnd,ho er snart 6 mnd. Jeg begynte med vippestol og bruker den ennå. De sitter jo ikke rett opp i den. Det har fungert kjempe bra for meg. Gjorde akkurat det samme med min eldste. Ho har ikke fått noen "skader" av det. Prøv det...
ifie Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Vi brukte vippestolen fra han var 4 til 6 mnd, så gikk vi over til tripptrapp.
Mamsen og lillegutt Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Vi hadde han i fanget fra 4-5,5mnd og "låste" begge hendene sånn at han ikke skulle plukke på grøten.... Og tripp trapp stol nå
MiniMeAndMe+spire Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Vi bruker også vippestolen, fungerer kjempebra synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Vi har en sønn på 8 mnd nå. Vi har brukt vippestol fra rett før 4 mnd. Sitter og spiser delvis i den enda, men nå sitter han i høystol og i sofaen også, men dette er litt mer klønete synes jeg. Han sitter mer urolig når han ikke er i vippestol. Han sitter helt aleine på gulvet nå og, men velger å bruker vippestol en stund til.
Ladybug~N&E Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 han har sitti og spist grøten sin i vippestol fra første gang han fikk grøt. han sitter jo ikke rett opp og ned men godt tilbakelent. synes det er greit så slipper jeg å holde han, passe på hendene hans, holde grøtbollen og mate han samtidig;) her om dagen tok han skjea fra meg og stappen den i munnen selv;) (ja.. først i øyet da men...) snart 5mnd!
Kosel Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Satt å fanget fra 4-6mnd. Mye bedre kontroll over armer og hodet, så mye mindre gris. Gikk over til tripp trapp når han ble 6mnd. Han eeeelsker å sitte i den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå