prins 07, prins 10 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Noen andre som sliter med diare syke spedbarn for tiden? Mini har mest sannsynlig plukket det opp på helsestasjonen. Nå har han hatt diare i 2 uker, og legene sier "det kan godt holde på en stund". Syns så synd på han , stellene har blitt en kamp for den såre rompa gjør så vondt. Han hyler så tårene spretter og jeg kjemper med tårene fordi jeg får så vondt av han. Til og med skylling under springen i svak stråle gjør vondt, men jeg må jo få fjernet bæsjen. Har prøvd det som er av triks mot såre somper, men avføringen er så sterk at ingenting hjelper. Han er ikke ferdig en gang før jeg er på vei av med bleia. Nå har han attpåtil blitt forskjølet i tillegg. Skulle ønske jeg kunne overtatt alt, snufs.
mammantil Amalie Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Hei, stakkars liten. Men jeg har brukt en helt super salve. Er helt suveren for såre romper. Den heter Aselli sårsalve og fås kjøpt på apotek:). Lykke til
tuppen og lillemor Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 stakkas liten... min datter har hatt det, varte 1 uke ca, jeg gikk på helsekost å kjøpte blåbær saft, det binder magen litt, og masse antioksidanter i. god bedring til lille tassen.
prins 07, prins 10 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Takk for tips dere! Fikk faktisk anbefalt aselli av en i familien også, men de var selvfølgelig utsolgt på apoteket. Prøver igjen imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå