Gå til innhold

Noe for kranglesiden ;-)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal komme med no', kom i det minste opp med noe nytt!

Og en gang til, slutt å dra den anonyme drittkastinga deres over hit!

Skrevet

Og til deg, hockeymamma -hold drittkastinga di her på krangle!!

Skrevet

Jo takk, jeg skal hilse og si det!

Skrevet

De må gjerne holde seg der de er, altså. Å henge ut nick er ikke lov her inne heller...

Skrevet

Hvilket nick mener du blir hengt ut? Det er jo mange som svarte i den tråden.

Skrevet

Det er jo forsåvidt noen nick som henger ut seg selv i den tråden, men det tror jeg ikke de mener å gjøre.

Men når man bruker tre, fire tråder på å slenge drit til en annen, har man kanskje gravd sin egen grav? I hvert fall skulle man tro det under normale omstendigheter...

Skrevet

Angrer du på svare ditt Hockeymom? Skjønner fremdeles ikke hvorfor detta er uthengning av deg?

Skrevet

Har ikke lest hele tråden, men innlegget handler om mamma til en liten og en stor pluss spire. I utgangspunktet er det uthenging av henne, hva som skjer videre ned i tråden vet jeg ikke, og ikke gidder jeg å lese det heller. Uthengingstråder med nick, bilde eller andre ting er en uting, og hører ikke hjemme noe sted.

Skrevet

NN, nå misforstår du. Du må se på LINKEN. Det er den det er snakk om. Den er egentlig helt unødvendig å se på for den er stygg og slem, men poenget er at Hockey Mom ikke snakker om seg selv. Hun har ikke blitt hengt ut og det er ikke DENNE tråden det er snakk om.

Skrevet

Dette er jo en åpen tråd på et av de andre forumene, så hvorfor ble det ekstra ille når den ble dratt inn hit??

Burde vel ha vært her i utgangspunktet, spør du meg, da uthenging av nick er dagligdags her inne. At ikke tråden har blitt fjernet fra det forumet den er på er jo litt merkelig....

Skrevet

Har du vanskeligheter med å lese forumreglene?

"Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick"

Dette gjelder for kranglesiden. Hvilken forumside uthengingen fant sted er ikke relevant, for det skal ikke være uthenging av nick her inne. Derfor passer den tråden like lite inn her som den gjør på 1.tri.

Skrevet

Hahaha, joda takk for oppklaringen (om enn så på jordet den var). Jeg la ut denne linken, fordi den tråden hører vel strengt tatt bedre hjemme her inne enn på et annet forum.

Angående hockemora -må man ta henne for god fisk -er ikke alltid hun klarer å holde styr på trådene sine ;.)

HI

Skrevet

Da får de jo bare fjerne det og klapse meg på hånda da *ler*.

For de som har vært utsatt for dette menneske, så vet de at hun har vært langt verre....

Skrevet

Var jeg på jordet nå? Syntes det lukta møkk, men trodde det var stanken av Anonym og drittkastinga. Men da fikk jeg jo oppklart det.

For ordens skyld: Henger du ut Hockey Mom nå, og linken i hovedinnlegget utgår? Eller henger du ut to av gangen?

Kan du henge ut meg samtidig, eller kan du bare sjonglere med to baller?

Skrevet

hahaha, "Forumreglene"...

Har du glemt bærkorga-tråden du eller?? Den var vel ikke helt lovlig den heller, men den stod da der til over 100 folk hadde skrevet under den, hahaha

Skrevet

Jeg har lagt merke til denne damen jeg også, og jeg kan ikke si at jeg liker måten hun fremstiller seg og sine meninger på, men det rettferdiggjør likevel ikke en slik tråd.

Skrevet

Venter bare på Vicky nå--- MOOOWHAHAHA

Skrevet

Nei, har ikke glemt den. Og du har helt rett, den var ikke lovlig i henhold til forumreglene. At den ikke ble slettet før er på grunn av den dårlige jobben admin. gjør på disse sidene!

Skrevet

Ok. Takk for forklaringa lillemartemamma! Snilt av deg å svare meg på en ordntlig måte. :)

Skrevet

Se dette er forvirrende med Anonym. Jeg aner ikke hvem av personlighetene jeg har svart, men du tok det ikke ille opp, så det må være en av de hyggelige...

Skrevet

Neida, kan tildels si meg enig med deg, Hockey, men så lenge den var der, syntes jeg den egna seg bedre her inne. Hun har fått en del pepper før og blitt en stund borte, men nå er hun på "tokt" igjen, ser jeg. Som man reder ligger man, syntes nå jeg og hun kan være rimelig bedriten i svarene sine, men ved litt nærmere ettertanke var nok denne tråden tåpelig av meg....

Litt baksnakke-aktig...Nei, jeg får heller angripe henne der hun er ;-).

Trekker meg med dette med bøyd hode tilbake :-p

HI

Skrevet

Jeg som sa takk er den anonyme som ikke fatta hvorfor detta var uthengning. Sorry forvirringa. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...