Gå til innhold

Er det garantert at........?

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg kommer til å få omgangssyke i hus hvis jeg sender barnet mitt i barnehagen? Må alle småbarnsforeldre som sender sine barn i barnehage forsone seg med at barna vil få omgangssyke i løpet av tiden de er der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noen garanti for at de får det nei, men sjansen for å bli smittet er jo der da..

Skrevet

Jeg ville si du er sinnsyk heldig hvis du unngår det. Kommer jo så klart ann på hvor lenge du skal ha barne ditt i barnehage, men over flere år så kommer nok ungene til å få omgangssyke ja....

Skrevet

Omgangssyke er vel ditt minste problem tror jeg......

Skrevet

Det er jo veldig smittsomt da. Men ungene mine har hatt omgangssyken uten at jeg har fått det...

Skrevet

Har aldri vært så mye syk, jeg, som det første året sønnen min begynte i barnehagen. Sykdommene kommer på rams, hehe, men greit det da -de bygger seg jo opp et rimelig heftig immunforsvar etterhvert. Han er nesten aldri syk nå.

Skjønner ikke helt hvor du vil med innlegget ditt, men... Er du bekymret for omgangssyka?

Skrevet

Hehe, selvsagt er det ikke garantert. Men at det florerer av sykdomsfremkallende bakterier og virus i barnehager er garantert. De sutter jo på samme leker og er oppå hverandre hele tiden, så det blir jo sånn uansett hva man gjør. Det kommer til å være mye sykdom i familien de første månedene, det er ingen småbarnsforeldre som jeg kjenner som ikke har sagt det:)

Skrevet

Hmmm, skjønner ikke helt hvorfor dette bekymrer deg. Omgangssyke er vel noe man må belage seg på om man har små barn.

Du lurer jo på det utroligste og du da.....

Skrevet

Enig med prinsesse hockeymom og stjerna. Hva er EGENTLIG problemet ditt??Har ikke du tre barn fra før??ALLE barn som er sammen med andre mennesker og er sosialisert vil på et eller annet tidspunkt bli syke!! Dette gjelder for voksne også!!! Slutt å bekymre deg så inn i h¤#"!"¤!"¤/!"&...

om bæsj og spy...ærlig talt!!! Etter å ha lest mange av dine innlegg så sitter jeg faktisk å lurer på om du i det hele tatt er egnet for å ha barn.....

Skrevet

hihihih, også sååååå sinna da, snuppa -pass på bekkenet ditt nå ;-)

Skrevet

Omgangssyke er det jeg gruer meg mest til av sykdommer som barn smitter deg med. Forkjølelser tåler jeg. Jeg har alltid vært forkjøla minst et par ganger i året, også før jeg fikk barn selv. Influensa kan jeg også godta, men den forpulte spysyken er noe av det verste jeg kan tenke meg.

Skrevet

Du er sykelig opptatt av oppkast.. ALLE får spysyken, å kroppen har godt av å rense ut all dritt.. get over it..

Skrevet

Tror du heller skal bekymre deg litt mer for barna dine; Tenk om de blir arvelig belastet og ender opp som deg?????????????? Stakkars unger.

Er så lei av deg og dine syke/sykdomstanker at det er nyss før jeg pådrar meg akutt omgangsyke selv her.... Du gjør meg kvalm, se til helvete å slutt.......Nu er det nok.

Skrevet

Jenter - ikke bry dere om Nøffemor :P

Hun legger bare inn duste innlegg, og hvis dere er maks uheldige, sånn som jeg var, så BOMBANDERER hun dere med tragiske PM..

Så mitt råd, IKKE SVAR PÅ TRÅDENE HENNES!! Hun har hengt på meg siden 1 TRIMESTER!!!

Kan tro jeg er LEI :P

Mottar helt sinnsyke PM til tider.. Herregud.. Syk den dama :)

Skrevet

Kan nesten garantere deg at du får omgangsyke i hus med små i barnehagen ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...