Gå til innhold

Det klør....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det klør plutselig over hele kroppen og til alle døgnets tider, flere som plages med dette? Gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!! og jeg ser ikke ut etter altfor mye hemningsløs kløing. Småsår og skorper overalt!!

Jeg har prøvd kremer av ulik art - fetere og fetere for hver gang jeg bytter merke. Det hjelper noe (a-krem og ...å hva heter den igjen...?)

men fjerner ikke kløingen helt:-(

Kunststoffer har jeg ALDRI innpå huden (gravid eller ikke), for det vet jeg at jeg klør av. Bommull, lin og ull er det eneste jeg kler meg i.

Men "kuren" har jeg ikke funnet - så jeg skal følge med på innlegget ditt tilfelle andre kommer med noe glupt... Har lest at hvitvask (som man bruker på barn med vannkopper) kunne vært verdt et forsøk, men jeg har ikke testet det selv enda)

Lykke til med kløedempende forsøk

(Decubal, heter den andre kremen...)

Skrevet

Bland a-krem eller decubal med eurax (kløstillende) Det kan iallefall hjelpe...

Skrevet

Klø tilbake!! Eneste som fungerer på meg! Får ikke sår og skorper jeg, men blodutredelser. Er ikke farlig så tidlig (uke 18), men bør vel nevne det for legen.

Jeg smører meg godt inn med bodybutter fra bodyshop, blir bedre da, men ikke bra! Eneste rådet jeg har. Skal kjøpe meg dusjolje i morgen, se om det blir bedre da! Har fått hørt at tørr hud gjør det verre. Så jeg gjør alt for å tilføre den mest mulig fuktighet.

Skrevet

Klør? JA! Eurax og en kjempevarm dusj.... Har ikke mange svangerskapsproblemer. Dette ser ut til å vere mitt. Kunne vært så mye verre, men det er grusomt å klø ver eneste kveld jeg legger meg. Og magen klør jo hele tiden. Har ventet på strekkmerkene, men de har ikke kommet. Bank i bordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...