Gjest Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jepp, i mai blir det slutten på Oslo livet og tilbake til bygdenorge. Nå når avgjørelsen er tatt føles det GODT! Skal bli så hærlig å få familie og venner rundt seg igjen:) Happy happy happy!!!
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Gode ting - trenger folk med barn i distriktene også. Hvor "lokalt" er det dit dere skal?
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg flyttet selv tilbake til bøgda et stykke utenfor Oslo etter mange år i byen, det var litt av en overgang å venne seg til bøgdas baksider. Men - det er jo flest fordeler! Kan dra til Oslo ofte når jeg blir lei av lokale hillbillies, heldigvvis;-P
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Nja, vi havner 60mil i fra Oslo da. Men det er igrunnen greit, har fått litt nok Oslo nå. Er ikke bare bare å ikke ha noe familie rundt seg når man får barn har jeg merket. Tror mannen min begynte å bli lei av Oslo også, dro ham med hit for at jeg kunne gå skole. Men så blir jo jeg aldri ferdi, festing og unger og perm og slikt tar sin tid:p
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Deilig med familie rundt seg når man har barn, ja! Med unger flyr man jo ikke på byen støtt uansett.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Jaja, misunner deg ikke:) Men, sikkert greit for en forvillet ku å komme seg hjem til beitemarken igjen:D!
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Klart det, savner luken av gjødsel som river i nesa. Det slår ihvertfall kebab-promp ned i støvlene;)
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Nå kjenner jeg sjeldent lukten av kebab - men ville heller foretrukket det fremfor luten av gjødsel. Tiltross hvor sterkt jeg misliker den type mat. Byen er best.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Lukten av gjødsel er koselig. Det er når man oppdager at man ikke får den ekte sommer følelsen uten kubæsj lukt, at man innser at man er bøgdis by heart:)
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 Haha. True. Jeg husker med skrekk og gru et slikt gårdsbesøk jeg var i en gang. Fy fader så vondt det luktet - det var såvidt jeg overlevdede 2 timene. Det husker jeg tilbake på med skrekk og gru. Så skulle de gi oss fersk kumelk...? Uhm, nei takk!
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 Ja, nei esj. Fersk kumelk har jeg også blitt lurt til å drikke (onkelen min er bonde) Og seriøst, jeg drikker heller brystmelk en det altså.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #14 Skrevet 23. januar 2008 Hehe, jeg nektet jo så klart å drikke det...! Får da være grenser.... Men altså, heller det enn brystmelk for mitt vedkommende:p
Patetica fåkksi Skrevet 23. januar 2008 #16 Skrevet 23. januar 2008 Landet er best, jeg hadde ikke takla å bo i by.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå