babysjuk82 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Ja,i dag ha eg testa positivt,m 3 tester. Eg me dn betenlsn og bekkenløsninga. Så, går dette bra? Og går fødsel bra? Gutt? 27.06.82
Mamalari Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Gratulerer!!! Var det det jeg fikk opp på deg også? Husker ikke helt hva jeg har sett på deg jeg. Får opp gutt på kjønn ja. Ser ut som det vil gå bra. Føler du vil sitte med en liten en i armene til høsten:) Ang fødsel så ser det ut til at det vil gå veldig bra. Får opp at kroppen din vil takle det fint. Ser ut som den vil gå relativt rask:)
babysjuk82 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 Takk:-) du fikk først opp at eg va gravid,men du va litt usikker. Kan tenke meg at fødseln går fort ja.vet ik om eg komme t og rekke sykehuse engang.ser du vekt og sån og?ser du ny boplass?
Mamalari Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Får opp rundt 3400g og 51cm. Ser ut som det blir flytting på dere ja, men usikker på når. Ser faktisk ut som om det vil skje noe ganske snart, men så får jeg også opp sommeren. Så tidpunktet er litt uklart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå