Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Klassiske trekk: - Anorexia/ bulimi -> oppmeksomhetssug - Selvskading -> oppmerksomhetssug - Generelt sykelig opptatt av seg selv, egen kropp og eget utseende. Hvem nominerer vi: Monajenten, Siklerotte, Neffi (kutt, kutt) Andre?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 - Selvskading -> oppmerksomhetssug ANONYM. Maken til krevende dame har jeg aldri møtt.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Anorexia/Bulimi - nei, det har jeg ikke. Selvskading - aldri forsøkt. Opptatt av kropp - ja... utseende - ja... Meg selv er vel kroppen og utseende - så ja, fokuserer på det og. Noe galt i det? Neh.
Brenda Walsh Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Baksnakking, drittslenging, lister over hvem som er kul og hvem som ikke er det? Kan jo ikke annet enn å nominere HI selv til prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå