Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når la dere babyen på eget rom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 mnd... Venninna mi la jenta si på eget rom da hun var 4 uker

Skrevet

Når hun var 5,5 mnd. Har gått super-bra! Mulig vi er veldig heldige, men vi sluttet med nattmat den samme natta, og det har gått så fint!! De 3 siste nettene har hun sovet uten en eneste "smokk-alarm" også :) De 3 første ukene så var det å putte smokken i, 1-3 ganger per natt, men så har det altså gått over(la det vare!!!)

Anbefales om du er klar for det!

Skrevet

min er 11 mnd og sover sammen med oss ennå... syns mange er tidlig ute, men det er min mening.

Skrevet

Gutten vår er 4 mnd å sover sammen med oss enda.

Han hadde klart helt fint å sove på eget rom, men hvorfor skal han det? når det funker helt fint at han legger seg kl 21:00, å vi legger oss senere. Han våkner jo ikke av det, å sover til 09:30 neste morgen:-)

Skrevet

Han fikk eget rom når han var 7 og ei halv uke tror jeg. Før det sov jeg best med han ved siden av meg, men så begynte jeg å bli sliten av det. Våknet av hver minste lille lyd, og lå alltid vondt, men turte ikke å snu meg i tilfelle jeg kunne vekke han. Det har i grunn gått kjempefint!

Skrevet

6 mnd. Var det som skulle til for at han sov igjennom natten:-)

Skrevet

når han var ca 4 mnd, ble bedre søvn for oss alle!

Skrevet

5-6 uker var jenta vår, hun sover myyyye bedre når hun får ligge alene.

Skrevet

Nå har vi ikke Felix i sengen vår da, men i egen seng på vårt rom!:-) hehe.

Skrevet

6 uker, da hadde vi sovet på skift fram til det. Når hun kom på eget som våknet hun 2 ganger pr natt som nå har justert seg selv til 0:)

Skrevet

Jeg ante ikke at det var så uvanlig å la dem ligge på eget rom, vi begynte med det da vi kom hjem fra sykehuset. Men egentlig ikke helt, for jeg sov inne hos dem de første 3 mnd. For oss funket det fint, for det ble en mer glidende overgang, de trengte ikke venne seg til et nytt sted å være (hvorvidt det hadde vært noe problem, aner jeg imidlertid ikke, men vi slapp i alle fall å tenke på det).

Nå sover jeg inne på vårt soverom, men hvis det er netter hvor de er urolige eller jeg ikke orker å gå frem og tilbake, hender det ennå at jeg ender opp i slagbenken inne på babyrommet i løpet av natten... Gjerne med en baby oppå meg som liksom skulle rape, men som sovna istedet... det er jo koselig da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...