*gullungen med okt spire* Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 ikke gi opp det samme skjedde meg i går å jeg blør enda jeg har ringt å sagt i fra jeg er bare 5 uker på veg var på legevakta i går var ikke stort de kunne gjøre...jeg ringte legen min i dag..kunne komme til uka!!syns det er lenge jeg så jeg vet hva du går gjennom,men jeg vet det er håp for det var det for meg forgje svangerskap viste ikke jeg skulle ha 2 men den ene aboterte jeg i uke 6 så jeg trodde ikke jeg var gravid gikk rundt å trodde jeg hadde omgangsyken helt til legen min ville ta en test av meg..var positiv den fikk ul og der var det en liten gutt som klamra seg fast til livet 12 uker gammel..det er gutten sin det!!!så det er håp du kan ha en tvilling du har mistet...det håper jeg på at det er en igjen der fortsatt!!!stol på magefølelsen...vet det ikke er lett til tider!!klem fra meg håper det går bra for oss også håper jeg får høre mere fra deg!!
menmybaby Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 hei gull ungen tusen takk for din støtte det betyr veldig mye for meg, jeg trengte noen positive ord og det fikk jeg fra deg, takk for det igjen og jeg håper virkelig det går bra for deg også fint om du også kan skrive hvordan det går med deg videre sånn som jeg skal gjøre fint at det finnes mennekser som bryr seg, man for ut frustrasjonen litt. snakkes da
*gullungen med okt spire* Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 ja dette er ikke lett samboeren sier det går bra vi skal få det til..men det er ikke han som sitter me klumpen i halse det er jeg det...så dette er ikke lett det blør ikke så veldig mye hos meg nå men du ser det jo godt på papiret vordan er det me deg når du tørker deg da andre symptomer du har komm med det få det ut jeg er her for deg vi kan prate sammen er i samme båt..hvor bor du da???
*gullungen med okt spire* Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 hei igjen jeg snakka me tanta mi nå ho har 6 unger de 2 ho har er tvillinger to jenter ho sa til meg at ho blødde med de lenge..masse blod å det gikk kjempe bra kansje vi skal ha tvillinger hehe er lov å håpe har nesten slutta å blø jeg nå..!!!hvordan er det me deg da???
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Håper det går bra for dere begge
*gullungen med okt spire* Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2008 tusen takk for det håper på det vi også vet det er mange som blør under et svangerskap..men så irriterende å måtte vente skal jo ikke vere sånn fordi jeg bare er 5 uker på veg er jo et lite vesen eller hva jeg skal kalle det!!!sorry blir så, lei meg å sint på det systemet!!!!
menmybaby Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 hei gull ungen beklager for at jeg har vært borte og ikke skrevet noe tilbake,har bare ikke orket det,har sittet på do og ligget i senga med magesmerter i dag det kom store blodklumper ut når jeg var på do jeg har en følelse av tomhet det var jp tross alt et barn som skulle vokse seg, jeg er så lei meg da jeg satt på do og så de blodklumpene,begynte jeg plutselig å gråte kom innom her nå, tenkte å dele det med deg her. men jeg håper det ikke går like dårlig med deg som det gikk med meg,jeg tror ikke det er noe håp for meg lenger men fortell meg hvordan det går med deg da jeg bor i Oslo hva med deg da ?
*gullungen med okt spire* Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2008 hei vennen kjære deg nå blei jeg lei meg!!!!!!!!huffa mei jeg vet ikke hva som skjer me meg det har slutt å blø for meg blødde ikke i går heller men får bare negativ test...så jeg vet ikke??kan den ha hvert feil den første testen??det komm ikke klumper hos meg bare friskt blod...huttetu skjønner at du ikke orket å skrive..jeg har heller ikke hatt vondt..masse lykke til men hus at du er extra fruktbar etter du har mistet...jeg har mista 2 i mitt første svangerskap..men blei lett gravid etter sa hold meg oppdatert viss du orker..sender en stor klem fra meg er fra telemark notodden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå