Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynner man å gi dem vann? hun er nå 5måneder ++ og får kun MM. Skal vi gi vann da? og skal det kokes først da? takk for svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan begynne å gi nå,(eller ennå tidligere) men vi fikk til råd at det skal kokes først, fram til babyen er 6 mnd. da kan dem drikke friskt vann fra springen. Og kjøpevann på flaske kan du visst gi dem nå allerde :)

Supert å la dem bli vant til å drikke vann!!! Vi har øvd i noen uker nå, og nå begynner det å komme seg :) Hun er 6 mnd nå

Skrevet

Jeg ga vann (kokt og avkjølt) til gutten min i sommer da han var allerede 6 uker. Da var det varmerekord, så jeg måtte bare! ;)

Har du ikke gitt det før, så bare prøv i morgen;) Når som helst i løpet av dagen. Hun sier i fra om hun ikke liker det. Men mest sansynlig liker hun det. Min gjorde det hvertfall.

Men jeg slutta å koke vannet da han var 4 mnd. Så det er vel strengt tat ikke nødvendig å koke det. Men gjør det hvis du er i tvil ;)

Skrevet

Jeg brukte bare vanlig imsdal vann på tåteflaske. han begynet å få litt vann da han var 3 mnd. når det var ganske varmt ute.

Nå elsker han å drikke av insdal flaskene:)

Nå får han vann fra springen. (9 mnd 2 feb)

Skrevet

tusen takk for svar=) da prøver vi i morgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...